×
×

با هنرنمایی کریم قربانی و حامد پورساعی

  • کد نوشته: 29527
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۳ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  •  آلبوم موسیقی «دونوازی ویلنسل و گیتار کلاسیک» با هنرنمایی کریم قربانی و حامد پورساعی انتشار پیدا کرد. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اثر قطعاتی از کارایندرو، پیاتزولا، موریکونه، آیِتا، کنسلی، ویللدو، سر، لورن و ُزما اجرا شده است. «ابدیت و یک روز»، «ورانو پوتنو»، «لالایی»، «آهنگ پاییزی»، «پرنده‌ی سفید کوچک»، […]

  •  آلبوم موسیقی «دونوازی ویلنسل و گیتار کلاسیک» با هنرنمایی کریم قربانی و حامد پورساعی انتشار پیدا کرد.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اثر قطعاتی از کارایندرو، پیاتزولا، موریکونه، آیِتا، کنسلی، ویللدو، سر، لورن و ُزما اجرا شده است.

    «ابدیت و یک روز»، «ورانو پوتنو»، «لالایی»، «آهنگ پاییزی»، «پرنده‌ی سفید کوچک»، «مردی که عشق می‌ورزد»، «ال چوکلو»، «استودیو ۵»، «مالنا»، «ملکه‌ی سبا» و «برگ‌های پاییزی» قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

    کریم قربانی، نوازنده و سولیست ویلنسل و مایستر ویلنسل در ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر صدا و سیما است.

    او فارغ‌التحصیل هنرستان عالیِ موسیقی و دارای مدرک دکترا از وزارت فرهنگ و هنر است. تاکنون آثار متعددی از آهنگ‌سازان ایرانی را در زمینه‌ی موسیقی فیلم، آثار ارکسترال و غیره اجرا کرده و به عنوان سولیست ویلنسل اجراهای متعددی از جمله در اسپانیا، مقر یونسکو در پاریس و غیره داشته است.

    در حال حاضر مدرس ویلنسل در دانشگاه تهران، هنر، آزاد و هنرستان‌های دختران و پسران است .

    حامد پورساعی نیز نوازنده و مدرس گیتار کلاسیک، آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده است. از جمله آثار منتشرشده‌ی او «تک‌نوازی گیتار کلاسیک»، «تریوی قطره»، «باد و گندم‌زارها»، «فراموشی»، «مجموعه‌ی آموزشی گیتار کلاسیک» و «دشت گریان» است.

    وی همچنین آهنگ‌ساز تعدادی فیلم سینمایی، مستند، تئاتر و انیمیشن است که از بین آنها می‌توان به موسیقی فیلمِ مستند «راز آفرینش» اشاره کرد که جایزه‌ی بهترین موسیقی در هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی سینمای مستند کیش را گرفته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=29527
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *