×
×

فروش آلبوم موسیقی لری درآمدزاست

  • کد نوشته: 290389
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • رییس انجمن موسیقی لرستان در گفت‌وگویی درباره پتانسیل‌های موسیقی لرستان صحبت کرد و تولید ساز کمانچه را از مهم‌ترین پتانسیل‌های موسیقی در استان لرستان برشمرد. امین عباسیان ـ رئیس انجمن موسیقی لرستان ـ در گفت‌وگو با ایسنا درباره پتانسیل‌های موسیقی این استان بیان کرد: تولید و ساخت ساز به‌خصوص کمانچه از مهم‌ترین پتانسیل‌های موسیقی در لرستان است. […]

    فروش آلبوم موسیقی لری درآمدزاست
  • رییس انجمن موسیقی لرستان در گفت‌وگویی درباره پتانسیل‌های موسیقی لرستان صحبت کرد و تولید ساز کمانچه را از مهم‌ترین پتانسیل‌های موسیقی در استان لرستان برشمرد.

    امین عباسیان ـ رئیس انجمن موسیقی لرستان ـ در گفت‌وگو با ایسنا درباره پتانسیل‌های موسیقی این استان بیان کرد: تولید و ساخت ساز به‌خصوص کمانچه از مهم‌ترین پتانسیل‌های موسیقی در لرستان است. امروزه به‌طور تقریبی ۸۰ درصد کمانچه ایران در لرستان تولید می‌شود. همچنین تولید و فروش آلبوم‌های لری از دیگر ظرفیت‌های موسیقی لرستان است، چراکه علی‎رغم رعایت نشدن قانون کپی‌رایت، ‏یکی از پردرآمدترین مشاغل است.

    رئیس انجمن موسیقی لرستان‏ ادامه داد: فروش آلبوم موسیقی لری در لرستان در ایام نوروز به حد اعلای خود می‌رسد ‏تا ‏آنجا که فروش سی دی اورجینال و کپی شده در ۱۵ روز اول فروردین بین ۱۵ تا ‏‏۲۰ هزار تومان ‏است.

    او اجرای کنسرت‌ها و کلاس‌های موسیقی در این استان را از دیگر پتانسیل‌های موسیقی لرستان برشمرد و گفت: سالانه به صورت میانگین ۵۰ کنسرت موسیقی لری در استان و سایر شهرهای کشور ‏برگزار ‏می‌شود که اگر حداقل مبلغ را در نظر بگیریم هر کنسرت ۱۰ میلیون درآمد دارد.‏ همچنین با توجه به گرایش خانواده‌ها به آموزش موسیقی برای فرزندانشان قریب به ‏‏۲۰۰۰ ‏هنرجوی موسیقی در استان داریم که اگر میانگین هزینه کلاس هر نفر به‌ طور ماهیانه ‏‏۷۰ هزار ‏تومان باشد ۱.۴ میلیارد تومان درآمد این کلاس‌هاست.

    https://musiceiranian.ir/?p=290389
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *