×
×

جشنواره موسیقی مقاومت و حماسه در تبریز برگزار می شود

  • کد نوشته: 273031
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی گفت: دومین جشنواره موسیقی “دفاع، مقاومت و حماسه” همزمان با ١٢ تیر، سال روز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکا، در تبریز برگزار می شود. علی محرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره در ۲ بخش گروه نوازی […]

    جشنواره موسیقی مقاومت و حماسه در تبریز برگزار می شود
  • معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی گفت: دومین جشنواره موسیقی “دفاع، مقاومت و حماسه” همزمان با ١٢ تیر، سال روز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکا، در تبریز برگزار می شود.

    علی محرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جشنواره در ۲ بخش گروه نوازی و آثار تولیدی برگزار می‌شود و گروه‌های راه یافته به مرحله نهایی آن در روزهای ١١ و ١٢ تیر با اجرای زنده و در حضور هیأت داوران و تماشاگران با هم به رقابت می‌پردازند.

    وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره نیز ١٣ تیر با معرفی برگزیدگان هر بخش برگزار می‌شود، اظهار داشت: طبق فراخوان جشنواره از ۵ گروه در بخش گروه نوازی و از ۵ اثر در بخش آثار تولیدی تقدیر می‌شود.

    معاون هنری و سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در هر ۲ بخش از بهترین آهنگساز، تنظیم کننده، شاعر، نوازنده و خواننده نیز با اهدا جوایزی تقدیر خواهد شد.

    محرمی، ادامه داد: این جشنواره به همت این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی توسط انجمن موسیقی استان و با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا، سازمان بسیج هنرمندان، صدا و سیما و حوزه هنری آذربایجان شرقی به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.‌
    وی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکا گفت: این حادثه لکه ننگی است که در کنار دیگر جنایات آمریکا به خوبی بی صداقتی مقام‌های این کشور را در زمینه حقوق بشر نشان می‌دهد و براین اساس زمانبندی این جشنواره طوری تنظیم شده تا در سالروز این حادثه برگزار شود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=273031
       
    برچسب ها جشنواره

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *