×
×

هوشنگ عباس‌زاده درگذشت

  • کد نوشته: 268193
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • هوشنگ عباس‌زاده درگذشت

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت هوشنگ عباس‌زاده، پیشکسوت حوزه علوم ارتباطات اجتماعی را تسلیت گفت و از درگاه پروردگار برای آن مرحوم مغفرت و بازماندگان صبر خواست.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پیام سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای درگذشت هوشنگ عباس‌زاده آمده است: «خبر درگذشت مرحوم هوشنگ عباس‌زاده، استاد پیشکسوت حوزه ارتباطات اجتماعی که نقش مؤثری در ارتقای سطح دانش روابط عمومی و نیز تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها در جامعه امروز داشت موجب تأثر شد. آن مرحوم با سال‌ها تدریس در رشته ارتباطات در دانشگاه، تعداد زیادی از متخصصان این حوزه را پرورش داد و حمایت کرد.»

    او در این پیام ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان هوشنگ عباس‌زاده به خانواده آن فقید و فعالان حوزه ارتباطات اجتماعی به ویژه استادان علوم ارتباطات و همکاران و دانشجویان او در دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر خواست.

    عباس‌زاده در اردیبهشت سال ۱۳۳۰ هجری شمسی در مشهد مقدس به دنیا آمد. او که دانش‌آموخته دانشگاه ایالتی اکلاهما آمریکا بود، از سال ۱۳۵۶ در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی مشغول تدریس دروسی مانند اصول روابط عمومی، تاریخ روزنامه‌نگاری و افکار عمومی و وسایل ارتباط جمعی شد.

    زنده‌یاد عباس‌زاده از سال ۱۳۷۱ عضو هیأت علمی داوران انتخاب روابط عمومی‌های برتر کشور بود. او سال ۱۳۸۷ از دانشگاه علامه طباطبایی بازنشسته شد. این پیشکسوت علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۷ خرداد بر اثر ایست قلبی در سن ۶۸ سالگی درگذشت.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=268193
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *