×
×

کنسرت بانوان گروه موسیقی مارال در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

  • کد نوشته: 260777
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۳۰ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان مارال به سرپرستی و خوانندگی سارا شعاعی و همکاری گروه دف نواز، در تاریخ ۲۷ خرداد ماه سال جاری، با رپرتواری از موسیقی ایرانی در فرهنگسرای نیاوران به اجرای کنسرت می پردازند.

    کنسرت بانوان گروه موسیقی مارال در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود
  • کنسرت بانوان مارال

    کنسرت گروه موسیقی مارال (ویژه بانوان) به سرپرستی سارا شعاعی، در آخرین هفته از سومین ماه بهاری ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوان مارال به سرپرستی و خوانندگی سارا شعاعی و همکاری گروه دف نواز، در تاریخ ۲۷ خرداد ماه سال جاری، با رپرتواری از موسیقی ایرانی در فرهنگسرای نیاوران به اجرای کنسرت می پردازند.

    بانوان هنرمند نرگس نیری، مهناز اطهری نژاد، هدیه ملکی پور، بهارک خواجه ای، بهار جودکی، بهنوش جودکی و آیلی مرغوب نیا در این اجرا به هنرنمایی خواهند پرداخت که آروشا چلاجور، نرجس السادات صالحی، طیبه سیاوشی، زهرا بلوکات و سوده اسکندری از گروه دف نواز هم آنها را همراهی خواهند کرد.

    گروه بانوان مارال در یک سئانس از تاریخ فوق به اجرای کنسرت خواهند پرداخت و بهای بلیت های این کنسرت ۵۵ هزار تومان می باشد.

    شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی مارال، ساعت ۲۱ از تاریخ ۲۷ خرداد ماه در فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت به سایت www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=260777
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *