×
×

آیا واقعا قرار است عادل فردوسی‌پور با سعید روستایی برنامه بسازد؟

  • کد نوشته: 255690
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روستایی کارگردان جوان و معروف فیلم‌های «متری شیش‌ونیم»، هومن بهمنش فیلمبردار نامی و جمال ساداتیان در کنار عادل عکسی گرفتند و نوشتند یک جلسه کاری در دوشنبه‌های بدون «نود».این عکس شائبه برمی‌انگیخت که فردوسی‌پور پس از دو ماه بیکاری تصمیم گرفته کاری را با یک تیم سینمایی‌ساز قوی و موفق آغاز […]

    آیا واقعا قرار است عادل فردوسی‌پور با سعید روستایی برنامه بسازد؟
  • به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روستایی کارگردان جوان و معروف فیلم‌های «متری شیش‌ونیم»، هومن بهمنش فیلمبردار نامی و جمال ساداتیان در کنار عادل عکسی گرفتند و نوشتند یک جلسه کاری در دوشنبه‌های بدون «نود».این عکس شائبه برمی‌انگیخت که فردوسی‌پور پس از دو ماه بیکاری تصمیم گرفته کاری را با یک تیم سینمایی‌ساز قوی و موفق آغاز کند. او در جشنواره فیلم فجر هم برای فیلم روستایی حاضر شده بود و روابط‌شان حسابی گرم است .

    البته عادل رفاقتی قدیمی با هومن بهمنش دارد و هومن ۲۰سال قبل اولین تیزر برنامه «نود»  را برای عادل ساخته و دوستان عادل دیدار این دو را دیداری کاملا رفاقتی می‌دانند و اعتقاد دارند فردوسی‌پور حالا حالاها بر همین سیاست کتاب‌نویسی و تدریس پایبند خواهد بود و اقلا اگر روستایی و گروهش هم کاری با عادل داشته‌اند، او چنین کاری با آنها نداشته و همین «فوتبال۱۲۰»  هم عادل را بس است برای بودن کنار مخاطبانی که دوستش دارند.

    جمال ساداتیان هم که یکی از حاضرین در تصویر است گفته نزدیکان فردوسی‌پور را تائید می‌کند و می‌گوید:«بحث‌مان کاری نبود. یک ملاقات دوستانه اما صمیمی داشتیم و قرار نیست کاری انجام بدهیم.»

     

    https://musiceiranian.ir/?p=255690
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *