×
×

آلبوم در گیسوی او پیچید اثر امیر شریفی با آواز مجتبی عسگری، رونمایی می شود

  • کد نوشته: 252757
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۹ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم در گیسوی او پیچید از گروه موسیقی نقش، به سرپرستی و آهنگسازی امیر شریفی و آواز مجتبی عسگری فردا سه شنبه، دهم اردیبهشت ماه جاری، در مجموعه شهر کتاب فرشته رونمایی خواهد شد.

    آلبوم در گیسوی او پیچید اثر امیر شریفی با آواز مجتبی عسگری، رونمایی می شود
  • رونمایی آلبوم در گیسوی او پیچید

    آیین رونماییِ آلبوم موسیقی «در گیسوی او پیچید» به آهنگسازی امیر شریفی و آواز مجتبی عسگری، ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر کتاب فرشته برگزار می شود. این در حالیست که دکتر ساسان فاطمی، در این دورهمایی سخنرانی خواهد داشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  آلبوم در گیسوی او پیچید، اثریست از گروه موسیقی نقش، به سرپرستی و آهنگسازی امیر شریفی و آواز مجتبی عسگری که فردا سه شنبه، دهم اردیبهشت ماه جاری، در مجموعه شهر کتاب فرشته رونمایی خواهد شد.

    در این اثر که شریفی، ضمن سرپرستی و آهنگسازی، نوازندگی تار و سه تار را هم بر عهده داشته، هوشمند عبادی (نی)، آرش سعیدان (عود)، محمد عشقی (سنتور)، المیرا مردانه (کمانچه، کمانچه آلتو)، مرجان مهربان (قانون) و سهیل اله دادیان (تمبک و بندیر) به هنرنمایی پرداخته و آواز عسگری را همراهی کرده اند.

    شایان ذکر است که مراسم رونمایی از آلبوم در گیسوی او پیچید به آهنگسازی امیر شریفی و آواز مجتبی عسگری، در ساعت ۱۹:۳۰ از تاریخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود. این اثر، یکی از تولیدات مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور است.

    https://musiceiranian.ir/?p=252757
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *