×
×

اجرای «کوارتت کاسته» در شیراز

  • کد نوشته: 250177
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • «کوارتت کاسته» بعد از اجراهای پرمخاطبی که در اصفهان و رشت برگزار کرد، این‌بار به دیدن مخاطبان شیرازی خود می‌رود. کوارت کاسته که اواخر اسفند سال ۹۶ آلبوم «ایستگاه دو» را توسط نشر موسیقی هرمس و همچنین کمپانی جهانی ECM منتشر کرد، متشکل از احسان صدیق (گیتار الکتریک)، مازیار یونسی (پیانو و آوا)، سهیل پیغمبری […]

    اجرای «کوارتت کاسته» در شیراز
  • «کوارتت کاسته» بعد از اجراهای پرمخاطبی که در اصفهان و رشت برگزار کرد، این‌بار به دیدن مخاطبان شیرازی خود می‌رود.

    کوارت کاسته که اواخر اسفند سال ۹۶ آلبوم «ایستگاه دو» را توسط نشر موسیقی هرمس و همچنین کمپانی جهانی ECM منتشر کرد، متشکل از احسان صدیق (گیتار الکتریک)، مازیار یونسی (پیانو و آوا)، سهیل پیغمبری (کلارینت، کلارینت باس و ساکسیفون سوپرانو) و روزبه فدوی (درامز) است که روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت، ساعت ۲۱ در مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب، سالن سبز روی صحنه می‌رود.

    آنها در این کنسرت قطعاتی از دو آلبومشان یعنی ایستگاه یک و دو که یکی در سال ۹۴ و دیگری اواخر سال ۹۶ منتشر شد را اجرا می‌کنند و در عین حال بداهه‌پردازی‌هایی هم در دستور کارشان است تا به این ترتیب این منظومه موسیقایی را زیبایی ببخشند.

    یکی از ویژگی‌های «کاسته»، شنیده شدن موسیقی جز، مینیمال، پراگرسیو راک و لمحه‌ای از موسیقی ایرانی در بستری مدرن با گوشه‌هایی از بداهه‌نوازی و نگاه متفاوتی است که می‌توان گفت اندیشه‌ای در ظاهر آزاد و رها و در باطن قانون‌مدار، معرف آن است.

    علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت iranic.com اقدام به تهیه بلیت‌های این کنسرت کنند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=250177
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *