×
×

مجید حسین‌خانی با «ماهرو» می‌آید

  • کد نوشته: 229272
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۰ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • مجید حسین‌خانی خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم هستم که این اثر تا پایان سال جاری منتشر می‌شود. حسین‌خانی در ادامه بیان کرد: عنوان این اثر موسیقایی “ماهرو” است که شامل ۹ قطعه است. در این آلبوم چهار قطعه باکلام، یک قطعه آوازی و سه تصنیف وجود دارد. این خواننده تأکید […]

    مجید حسین‌خانی با «ماهرو» می‌آید
  • مجید حسین‌خانی خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم هستم که این اثر تا پایان سال جاری منتشر می‌شود.

    حسین‌خانی در ادامه بیان کرد: عنوان این اثر موسیقایی “ماهرو” است که شامل ۹ قطعه است. در این آلبوم چهار قطعه باکلام، یک قطعه آوازی و سه تصنیف وجود دارد.

    این خواننده تأکید کرد: آلبوم در دستگاه همایون است و آهنگسازی قطعات به عهده فرزان پور عارف بوده است. همچنین اشعار از مولانا و هوشنگ ابتهاج است.

    مجید حسین‌خانی تأکید کرد: این اثر پارسال ضبط شد ولی مجوز و انتشار آن کمی زمان‌بر شد.

    حسین‌خانی در ادامه خاطرنشان کرد: در این اثر موسیقایی از سازهای تار، تنبک، عود، نی، دف و… استفاده شده است و هومن قنبری، نیلوفر محسنی، صابر سوری، مرتضی صنایعی، فرهاد حمیدی و… به‌عنوان نوازنده حضور دارند.

    حسین‌خانی در ادامه گفت: دو تک ترک جدید دارم که با فرزان پور عارف همکاری کرده‌ام. یکی از این قطعات برای پانزدهمین سالروز درگذشت ایرج بسطامی است و به‌صورت ویدئو کلیپ به‌زودی منتشر می‌شود.

    حسین‌خانی در پایان گفت: عنوان قطعه دیگر “خورشید” است و شعر آن امین امیری است و نوازندگان آن علیرضا دریایی و کریم قربانی هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=229272
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *