×
×

آهنگ جدید بهنام بانی و ایمان ابراهیمی با نام ایران را دانلود کنید

  • کد نوشته: 219710
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۱۸ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • قطعه «ایران» تازه ترین اثر به خوانندگی مشترک بهنام بانی و ایمان ابراهیمی است که بر ترانه ای از ایمان ابراهیمی و کاظم موسوی به اجرا در آمده است. حامد برادران آهنگسازی و تنظیم اثر را بر عهده داشته و کیان دارات به عنوان نوازنده گیتار در اجرای قطعه هنرنمایی کرده است.

    آهنگ جدید بهنام بانی و ایمان ابراهیمی با نام ایران را دانلود کنید
  • تک آهنگ «ایران» به خوانندگی بهنام بانی و ایمان ابراهیمی، پس ازدریافت مجوز ارشاد، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه «ایران» تازه ترین اثر به خوانندگی مشترک بهنام بانی و ایمان ابراهیمی است که بر ترانه ای از ایمان ابراهیمی و کاظم موسوی به اجرا در آمده است. حامد برادران آهنگسازی و تنظیم اثر را بر عهده داشته و کیان دارات به عنوان نوازنده گیتار در اجرای قطعه هنرنمایی کرده است. همچنین علی جوان طراحی پوستر را انجام داده است.

    با صدای بهنام بانی پیش از این تک آهنگ های دیگری منتشر شده که از میان آنها می توان به «دل نکن»، «اخماتو واکن»، «هنوز دوسِت دارم» و …اشاره کرد.

    شایان ذکر است که قطعه «ایران» به آهنگسازی حامد برادران و خوانندگی بهنام بانی و ایمان ابراهیمی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=219710
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *