×
×

آهنگ جدید با صدای فرواگ به نام خاطره را دانلود کنید

  • کد نوشته: 218099
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۲ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • «خاطره» با شعر و ملودی هنرمند فقید جنوبی، ابراهیم منصفی، صدای فرواگ و تنظیم تازه ای از فرواگ، آرین کشیشی، امیر دارابی و علی قهرمانی به اجرا در آمده است.

    آهنگ جدید با صدای فرواگ به نام خاطره را دانلود کنید
  • قطعه «خاطره» به آهنگسازی زنده یاد ابراهیم منصفی و صدای فرواگ، پس از دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد، منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «خاطره» با شعر و ملودی هنرمند فقید جنوبی، ابراهیم منصفی، صدای فرواگ و تنظیم تازه ای از فرواگ، آرین کشیشی، امیر دارابی و علی قهرمانی به اجرا در آمده است.

    نوازندگان این قطعه حسین کمانی (گیتار)، امیر دارابی (پیانو)، شایان فتحی (پرکاشن) و آرین کشیشی (گیتار باس) می باشند. میکس مستر اثر نیز بر عهده حامی حقیقی بوده و طراحی پوستر را فرواگ و علی قاضی زاده انجام داده اند.

    در ارائه این قطعه از همکاری مهران مدیری، علی اوجی، نینا آسیایی، رها فریدی، خانواده منصفی، حسام الدین نقوی و احسان فرامرزی پور تقدیر و تشکر شده است.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «خاطره»، به آهنگسازی زنده یاد ابراهیم منصفی و خوانندگی فرواگ، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین، از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    دانلود قطعه «خاطره» به آهنگسازی زنده یاد ابراهیم منصفی و صدای فرواگ

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=218099
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *