×
×

آلبوم «شیراز» تازه ترین اثر از گروه موسیقی دنگ شو راهی بازار شد

  • کد نوشته: 215843
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۳ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم شیراز نامی است از اثر تازه گروه دنگ شو که در فضایی از موسیقی تلفیقی و در قالب ۱۰ قطعه به نام های «پیانو پیانو»، «کمی آهسته تر»، «چه خواهد بودن»، «یک راه حل عاشقانه»، «آهسته آهسته»، «پایداشت حسین علیزاده»، «دنگ شو»، «خوشتر»، «چشمهایم را می بندم» و «جای خالی را پر کنید» به اجرا در آمده است.

    آلبوم «شیراز» تازه ترین اثر از گروه موسیقی دنگ شو راهی بازار شد
  • آلبوم «شیراز» تازه ترین اثر از گروه موسیقی دنگ شو، نوسط پخش موسیقی رها منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را بصورت آنلاین و قانونی از سایت ریتمو خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم شیراز نامی است از اثر تازه گروه دنگ شو که در فضایی از موسیقی تلفیقی و در قالب ۱۰ قطعه به نام های «پیانو پیانو»، «کمی آهسته تر»، «چه خواهد بودن»، «یک راه حل عاشقانه»، «آهسته آهسته»، «پایداشت حسین علیزاده»، «دنگ شو»، «خوشتر»، «چشمهایم را می بندم» و «جای خالی را پر کنید» به اجرا در آمده است.

    سازبندی، آهنگسازی و نوع برخورد این گروه با موسیقی در آلبوم جدیدشان همچون آثار سابق است. حضور امید نعمتی و غزل شاکری (همخوان)، در کنار طاها پارسا و سینا مجتهدزاده به عنوان خواننده، از نکات جالب اثر تازه دنگ شو است. همچنین رویا نونهالی و آیدین آغداشلو نیز اشعاری را در میان موسیقی‌ها دکلمه کرده‌اند.

    اشعار به کار رفته برای قطعات مجموعه از علی پاشا پور، حافظ، ترانه های قدیمی، مولانا، سیمین بهبهانی و نواب صفا می باشند. همچنین رضا شایا (پیانو)، علی جعفری پویان (ویولون)، میثم مروستی (ویولون)، سهراب برهمندی (ویولا)، آیدین احمدی نژاد (ویولونسل)، کارن کبیری (کنترباس)، فرشید حفظی پور (ابوا)، علیرضا شیبانی (فاگوت)، صبا صمیمی (تنبک) و سودابه شمس (کُر) دیگر هنرنمایان این آلبوم در اجرای قطعات بوده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم شیراز از گروه موسیقی دنگ شو، از سوی پخش موسیقی رها منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir  اقدام نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=215843
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *