×
×

گفتگوی تصویری «موسیقی ایرانیان» با «امیر اثنی عشری» خواننده موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 202228
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۴ام آذر ۱۳۹۷
  • ۰
  • گفتگوی تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» با هنرمند عرصه آواز کلاسیک ایرانی، امیر اثنی عشری، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه این گفتگوی تصویری را آنلاین دنبال کنید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    گفتگوی تصویری «موسیقی ایرانیان» با «امیر اثنی عشری» خواننده موسیقی ایرانی
  • امیر اثنی عشری

    امیر اثنی عشری

    گفتگوی تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» با هنرمند عرصه آواز کلاسیک ایرانی، امیر اثنی عشری، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مجموعه گفتگوهای تصویری با هنرمندان موسیقی کشورمان در ژانرهای کلاسیک، پاپ و تلفیقی و در شاخه های مختلف این عرصه از جمله آواز، نوازندگی، آهنگسازی و…به تازگی آغاز شده است که موسیقی ایرانیان در راستای دیگر فعالیت های تحلیلی و خبری اش و با هدف ارتباط نزدیک تر با مخاطب و معرفی هرچه بهتر هنرمندان به شکل بصری و در فضایی صمیمی، با طرح سؤال هایی بی طرفانه و صریح، این آیتم را به چیدمان رسانه ای خود افزوده است.

    «امیر اثنی عشری» خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی است که پس از اجرایی موفق در گروه بازسازی شیدا در سال ۱۳۸۷ به سرپرستی زنده یاد «محمدرضا لطفی» مورد توجه علاقه مندان آواز قرار گرفت. صدایی خاص و ویژه که متفاوت با فرم رایج آواز خوانی بود. در آن زمان اثنی عشری فقط بیست و چهار سال داشت که آوازی از سلیمان امیر قاسمی را با ظرافت ها و پیچیدگی هایش برای مخاطبان اجرا نمود. اکنون پنچ اثر منتشر شده از اثنی عشری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و علاوه بر کنسرت های متعددی که در داخل و خارج از کشور اجرا نموده، چند اثر دیگر ضبط شده را هم در نوبت انتشار دارد. او همچنین به تازگی از رساله دکتری خود در رشته زبان و ادبیات فارسی با موضوع «بررسی سیر تطور تصنیف و ترانه از قاجار تا امروز» دفاع نموده است.

    در ادامه گفتگوی تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» با اثنی عشری را دنبال کنید.

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=202228
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *