×
×

با نگاهی به تأثیر این هنرمند فقید در موسیقی و سینما

  • کد نوشته: 196894
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۰ام مهر ۱۳۹۷
  • ۰
  • شب زنده‌یاد «مرتضی حنانه» موسیقی‌دان و آهنگساز ایرانی، روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه، همزمان با سالروز درگذشت این هنرمند شهیر موسیقی ایران در «خانه فرهنگ و هنر کارفه» برگزار می‌شود.

    با نگاهی به تأثیر این هنرمند فقید در موسیقی و سینما
  • شب «مرتضی حنانه» برگزار می‌شود

    شب «مرتضی حنانه» برگزار می‌شود

    شب زنده‌یاد «مرتضی حنانه» موسیقی‌دان و آهنگساز ایرانی، روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه، همزمان با سالروز درگذشت این هنرمند شهیر موسیقی ایران در «خانه فرهنگ و هنر کارفه» برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، امیر آهنگ که آخرین شاگرد مرتضی حنانه بوده، در این جلسه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره زنده‌یاد مرتضی حنانه که بیست و نه سال پیش در چنین روزی دیده از جهان فرو بست، به جایگاه و تأثیر منحصر به فرد او در موسیقی و سینما می‌پردازد.

    امیر آهنگ متولد ١٣۴٨ در تهران و فارغ‌التحصیل از هنرستان موسیقی در رشته ساز تخصصی ویولن کلاسیک، مدرس موسیقی، آهنگساز، تنظیم‌کننده، رهبر گروه کر و ارکستر است که پایه‌گذار و سرپرست گروه کُر ۳۷۴ نفره تهران، گروه همسُرایان ملی و ارکستر آهنگ حنانه است.

    این برنامه رأس ساعت ۲۰ در خانه فرهنگ کارفه برگزار می‌شود. حضور در این مراسم برای عموم آزاد و رایگان است؛ اما به‌علت ظرفیت محدود، باید پیش از حضور از طریق شماره تماس‌های ۰۲۱۸۸۳۴۷۵۷۰ و ۰۹۱۲۷۳۷۱۴۳۹ رزرو شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=196894
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *