×
×

عکاس: مرضیه امیری

  • کد نوشته: 156120
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام شهریور ۱۳۹۶
  • ۰
  • «شهاب مظفری» خواننده قطعه «میگن که عوض شدی» که از اوایل تابستان امسال برگزاری کنسرت‌هایش را به همت موسسه «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان‌راد» و «سعید سال‌افزون» آغاز کرده، آخرین کنسرت تابستانی خود طی سال جاری در تهران را به رهبری ارکستر «مهدی فردی» برگزار کرد. در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    عکاس: مرضیه امیری
  • کنسرت شهاب مظفری

    «شهاب مظفری» خواننده قطعه «میگن که عوض شدی» که از اوایل تابستان امسال برگزاری کنسرت‌هایش را به همت موسسه «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان‌راد» و «سعید سال‌افزون» آغاز کرده، آخرین کنسرت تابستانی خود طی سال جاری در تهران را به رهبری ارکستر «مهدی فردی» برگزار کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین کنسرت‌های این خواننده، ۱۴ و ۱۵ تیر در حالی برگزار شد که تمامی بلیت‌های آن در کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رسیده بود. او ۲۳ تیر و ۱۴ شهریور بار دیگر در تهران روی صحنه رفت و آخرین کنسرت تابستانی‌ این خواننده در پایتخت هم ۲۳ شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

    این خواننده طی دو ماه اخیر علاوه بر تهران در شهرهایی چون بندرعباس، رشت، آبادان، تبریز، بوشهر، اهواز، کرمان و آمل کنسرت برگزار کرده است.

    در ادامه می توانید عکسهای سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=156120
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *