×
×

چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه در تالاربزرگ وزارت کشور

  • کد نوشته: 151141
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۳ام مرداد ۱۳۹۶
  • ۰
  • تازه ترین کنسرت کیهان کلهر با همراهی گروه «رامبرانت تریو» روزهای چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه در تالاربزرگ وزارت کشور برگزار می شود.
    +بعد از کنسرت تهران، کلهر و رامبرانت تریو در کشورهای مختلف اروپا از جمله هلند، آلمان و بلژیک به صحنه می رود

    چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه در تالاربزرگ وزارت کشور
  • کیهان کلهر

    کیهان کلهر

    تازه ترین کنسرت کیهان کلهر با همراهی گروه «رامبرانت تریو» روزهای چهاردهم و پانزدهم شهریور ماه در تالاربزرگ وزارت کشور برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کیهان کلهر که به تازگی تور بزرگ «پردگیان باغ سکوت» را با بیش از ۶۰ کنسرت در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده بود، اواسط شهریورماه امسال در تالار وزارت کشور به همراه این گروه هلندی قطعاتی را در تلفیق موسیقی شرق و غرب اجرا می کند.

    رامبرانت تریو یکی از معروفترین و معتبرترین گروه های موسیقی جز در اروپاست که توانسته اند تورهای کنسرتی موفقی را در کشورهای مختلف برگزار کنند. این در حالی است که کلهر و این گروه هلندی بارها در فستیوال های معتبر اروپا به اجرای قطعات موسیقی پرداخته اند و این کنسرت اولین باری است که کلهر و رامبرانت تریو در ایران به صحنه می روند. همکاری این هنرمند و این گروه از سال ۲۰۱۱ آغاز شده است و به زودی آلبومی از یکی از اجراهای مشترکشان در ایران منتشر خواهد شد.

    بعد از کنسرت تهران، کلهر و رامبرانت تریو در کشورهای مختلف اروپا از جمله هلند، آلمان و بلژیک به صحنه می رود و در روز ۲۹ سپتامبر در باربیکن سنتر لندن که یکی از معتبرترین سالن های کنسرت جهان محسوب می شود به اجرای قطعات می پردازند.

    رامبرانت فرایش نوازنده پیانو، تونی اورواتر نوازنده کنترباس و وینسنت پلژر نوازنده سازهای کوبه ای گروه نوازندگان رامبرانت تریو هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=151141
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *