×
×

گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت خواننده «یک لحظه عاشق شو»

  • کد نوشته: 143726
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۴ام اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۰
  • تازه ترین کنسرت حمید حامی خواننده موسیقی پاپ کلاسیک شامگاه یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با اجرای منتخبی از آثار موسیقایی این خواننده در تالار وحدت تهران برگزار شد.
    +حامی از خواننده برگزیده مسترکلاس هایش نیز در این کنسرت رونمایی کرد

    گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت خواننده «یک لحظه عاشق شو»
  • تازه ترین کنسرت حمید حامی خواننده موسیقی پاپ کلاسیک شامگاه یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با اجرای منتخبی از آثار موسیقایی این خواننده در تالار وحدت تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نخستین کنسرت بهاری حمید حامی خوانند موسیقی پاپ کلاسیک شامگاه ۲۴ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار شد. حامی ابتدای کنسرت اش رو به حاضران گفت: آخرین بار در سال ۸۹ بود که افتخار حضور بزرگمردی از عالم سینما را در سالن اجرای برنامه ام داشتم و امشب خوشحالم که حضور سیروس الوند را در سالن اعلام کنم و اینکه چقدر این اتفاق برای من خوشایند است.

    «فقط نگاه می کنم»، «گل مینا و غزل»، «لالایی»، «احساس»، «خواب سیاه» و «گلایه ای نمی کنم» قطعاتی از این کنسرت بودند که حامی آنها را اجرا کرد و در حالی که در هنگام اجرای قطعه «گل مینا» اشک از چشمان اش جاری شده بود، گفت: گل مینا را برای مادرم خواندم و به او تقدیم کردم. مادرم به دلایلی امشب در کنسرت من نیست ولی جای اش خالی است.

    حامی در ادامه با دعوت از مهدی محمدی خواننده کلاسیک که در زمان نامساعد بودن صدای وی کمک فراوانی به بازیابی صدا و روحیه این خواننده داشت، از او خواست تا قطعه ای را برای حاضران در سالن اجرا کند. این خواننده تک آهنگ «ستاره» را با قدرت اجرا کرد به طوری که نوع اجرای وی مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت.

    بخش دوم این کنسرت با اجرای قطعاتی چون «سوگند»، «حرف عاشقونه»، «دیوونگی»، «زمستون» و «شوق تنهایی» ادامه پیدا کرد. البته اجرای قطعه پرطرفدار «دلم گرفت» از ساخته های ماندگار بابک بیات با همخوانی حاضران در سالن و پخش تصاویری از فیلم «سام و نرگس» همراه شد تا حامی از شدت همخوانی حاضران در سالن به وجد آمده و بخش هایی از این اثر را نیز بدون موزیک اجرا کند.

    این هنرمند از خواننده برگزیده مسترکلاس هایش نیز در این کنسرت رونمایی کرد و گفت: اردلان سردار شهید خواننده برگزیده مسترکلاس های موسیقی من است که صدا و قابلیت های بالایی دارد و امیدوارم هر چه زودتر به خواسته هایش در موسیقی برسد.

    حامی همچنین تک قطعه ای را هم با علیرضا میرآقا به صورت دوصدایی خواندند که این اثر با اجرای میرآقا مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت.

    رضا تاجبخش سرپرست ارکستر، محمدرضا عقیلی تنظیم کننده قطعات و رضا لمعانی، علیرضا میراقا، شهرام افتخاری، کیوان فرشیدنیا، ترانه پوریوسف، صالح کیوان، تینا جامه گرمی، دانیال جورابچی، سانوا عندلیبی، نوید شعبانزاده و بهرنگ معتمدی نوازنده های ارکستر حامی بودند.

    کنسرت حامی توسط شرکت «کامیاب بهاران» به مدیریت علی حق شناس برگزار شد و سیاوش خلبانی نیز کارگردان هنری این کنسرت بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=143726
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *