×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو»

  • کد نوشته: 137522
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • نخستین شب از کنسرت «حامی» خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، شب گذشته – شنبه ۷ اسفندماه- در تالار وحدت روی صحنه رفت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از متن و حاشیه کنسرت «حامی» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت خواننده آلبوم «یک لحظه عاشق شو»
  • کنسرت حمید حامی

    نخستین شب از کنسرت «حامی» خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، شب گذشته – شنبه ۷ اسفندماه- در تالار وحدت روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، حمید حامی که شب قبل از اجرای زنده‌اش در تهران با انتشار کنداکتور قطعاتی که قراراست در این کنسرت اجرا شوند در صفحات شخصی‌اش، عنوان کرده بود : «خاطره‌ها را همصدا با هم می‌خوانیم»، در ابتدای این کنسرت با قطعه «هم گریه» روی صحنه آمد و پس از ادای احترام به حاضرین در سالن قطعات «پرستش» و «خواب سیاه» را اجرا کرد.

    این خواننده در ابتدای سخنانش گفت: «اجرا در تالار وحدت همیشه آروزی من بود و این روزها که تقریبا هر چند ماه یکبار در آن به اجرای برنامه می پردازم، اجرای خوشایندی دارم و لذت می برم.»

    حامی افزود: «بزرگی به پول و قدرت و قد و وزن آدمها نیست. بزرگی به دل آدمهاست و امشب می خواهم یکی از این آدمهای بزرگی را که همیشه در کنار من بوده و حمایتم کرده را در همین ابتدای کنسرت به همه معرفی می کنم و خواهش می کنم به احترامش از جای تان بلند شوید و برایش دست بزنید. رضا تاجبخش یکی از همین آدمهای بزرگی است که در همه این سالها او را می شناسم و برایم محترم است.»

    سرپرست ارکستر حامی در حالی که مشخصا غافلگیر شده بود، پس از این معرفی و تقدیر باشکوه به سمت حامی آمد و او را در آغوش گرفت تا صدای تشویق ها شدت بیشتری را به خود بگیرند.

    سفر، گلایه‌ای نمی‌کنم و دلم گرفت قطعات بعدی اجرا شده در این کنسرت بودند و حامی پس از اجرای قطعه پرطرفدار «دلم گرفت» که موسیقی پرخاطره فیلم «سام و نرگس» بود، رو به حاضرین گفت: «ترانه سرای این اثر اهورا ایمان است و همیشه دوست داشتم ایشان به کنسرت من بیایند و امیدورام در اجراهای بعدی ایشان را در سالن ببینیم.»

    این خواننده پس از اجرای هر کدام از آثارش در اقدامی قابل تحسین ترانه سرا و آهنگساز آثارش را معرفی می‌کرد و هنگام معرفی «بابک بیات» حضار به شکلی ویژه این هنرمند مولف و قدیمی را تشویق کردند.

    زمستون، سوگند (با پیانوی رضا تاجبخش) ، شوق تنهایی و غزل قطعات بعدی این کنسرت بودند که حامی در بخش نخست و پس از دقایقی که برای آنتراکت صحنه را ترک کرد، اجرا کرد.

    کنسرت حمید حامی

    اجرای قطعه‌ای جدید که حامی از کنسرت قبلی‌اش، قول اجرای آنرا داده بود، غافلگیری دوستداران این خواننده بود که با ترانه‌ای از بابک صحرایی در سالن اجرا شد و حامی پیش از اجرای آن رو به حضار گفت: «این قطعه جدید را قرار بود منتشر کنیم ولی ماجرای اخذ مجوز آن باعث شد کمی انتشارش با تاخیر رو به رو شود. از شما بزرگواران هم درخواست می کنم که از این اثر تصویری برداری نکنید تا در زمان مقرر و در بهترین کیفیت منتشر شود و در اختیار شما قرار بگیرد.»

    قطعه جدید حامی با فضایی عاشقانه و گاها تلخ اجرا شد که با تشویق دوستدارانش همراه بود و این خواننده ازانتشار رسمی این اثر در روزهای آینده خبر داد.

    گل مینا، فقط نگاه می‌کنم،یاد من باش و … دیگر قطعات این کنسرت بودند و «لیلای من کو»، از محبوب ترین آثار این خواننده نیز پایان بخش شب نخست کنسرت حامی در سالن تالار وحدت بود.

    رضا تاجبخش (سرپرست ارکستر)، محمدرضا عقیلی (تنظیم برای ارکستر)، رضا لمعانی،کسری سبکتکین، علیرضا میرآقا، ترانه پوریوسف، بهرنگ معتمدی، علی جعفری پویان و… اعضای ارکستر حامی در این کنسرت را تشکیل می دادند.

    این کنسرت به همت موسسه «کامیاب بهاران»، به تهیه کنندگی علی حق‌شناس و مدیریت اجرایی سیاوش خلبانی روی صحنه رفت.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت «حامی» را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=137522
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *