×
×

گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «حامد همایون» در تهران

  • کد نوشته: 137295
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۷ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • تازه‌ترین کنسرت «حامد همایون» پدیده جدید موسیقی پاپ کشورمان، به همت شرکت «ترانه شرقی» با مدیریت «محسن رجب پور»، شامگاه ۵ اسفندماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای سومین بار دیداری با هواداران خود در پایتخت داشت.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از متن و حاشیه کنسرت «حامد همایون» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از کنسرت «حامد همایون» در تهران
  • کنسرت حامد همایون

    تازه‌ترین کنسرت «حامد همایون» پدیده جدید موسیقی پاپ کشورمان، به همت شرکت «ترانه شرقی» با مدیریت «محسن رجب پور»، شامگاه ۵ اسفندماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای سومین بار دیداری با هواداران خود در پایتخت داشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، حامد همایون که چندی پیش نخستین کنسرت خود را در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برگزار کرد ، پس از استقبال بی‌نظیر هواداران سومین کنسرت خود را شامگاه ۵ اسفندماه و در دو سانس برگزار و قطعات آلبوم «دوباره عشق» به همراه چند تک آهنگ منتشرشده خود را برای دوستدارانش اجرا کرد.

    علی توسلی (دف)، امیرحسین توکلی (تار ، سه‌تار و باغلاما)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، آرش عیوضی (گیتار باس)، محمد افشانی (گیتار)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، پیمان لطیفی (درامز) و سامان امامی (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) به عنوان اعضای ارکستر حامد همایون، در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

    در ادامه می توانید گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت «حامد همایون» را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=137295
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *