×
×

به آهنگسازی «شهریار خسروی دانش»

  • کد نوشته: 127872
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام دی ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoدو قطعه مجوزدار از آلبوم موسیقی «متفاوت»، اثر تازه ی گروه «سکوت هفت» که چندی پیش راهی بازار شد، برای معرفی بیشتر اثر، به صورت رایگان از طریق «موسیقی ایرانیان»، در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به آهنگسازی «شهریار خسروی دانش»
  • photo_2016-09-22_11-24-25دو قطعه مجوزدار از آلبوم موسیقی «متفاوت»، اثر تازه ی گروه «سکوت هفت» که چندی پیش راهی بازار شد، برای معرفی بیشتر اثر، به صورت رایگان از طریق «موسیقی ایرانیان»، در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این دو قطعه که یکی بر شعری از «سیروس آزادی»، به آهنگسازی «شهریار خسروی دانش» و تنظیم «فراز خسروی دانش» و دیگری بر شعری از ترانه «ندا دادخواه» و آهنگسازی و تنظیم «شهریار خسروی دانش» به اجرا در آمده اند، دو قطعه از ۱۱ قطعه ی آلبوم جدید گروه «سکوت هفت» می باشد که با همراهی شهریار خسروی دانش، مسیح خسروی و فراز خسروی دانش، مهر ماه سال جاری به انتشار رسیده است.

    این آلبوم شامل ١١ قطعه در حال و هوای متفاوتِ قطعات نسبت به یکدیگر به نام‌های «قسمت»، «حس»، «فرقی واسم نمیکنه»، «دلتنگم»، «حالم پریشونه»، «خیال انتقام»، «دیوار دل»، «همیشه عاشق»، «آگه باشی»، «بمون کنارم» و «صدا بزن منو» است.

    گروه «سکوت ٧»، از سه عضو اصلی یعنی شهریار خسروی دانش (سرپرست گروه، آهنگساز اغلب قطعات و نوازنده گیتار)، مسیح خسروی (خواننده) و فراز خسروی دانش (تنظیم کننده‌ی قطعات و پیانیست گروه) تشکیل شده است اما در این آلبوم میثم مروستی، مرتضی شفیعی، پویا جهانمردی و رضا فدوی نیا (ویولن)، امید حاجیلی (ترومپت)، آرمین قیطاسی (فلوت)، امیرحسین منصوری (ویولا)، مسیح مردیها (ویولنسل)، اشکان رهبر (دیوان)، اردشیر فلاحیان (گیتار الکتریک) و غزل اکلیلی (همخوان) نیز با این هنرمندان همکاری داشته و در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته‌اند.

    کار ترانه سرایی قطعات آلبوم به عهده‌ی «دکتر سیروس آزادی»، «ندا دادخواه»، «شهریار خسروی دانش»، «علی زمانی» و «مژگان آزادی» بوده است.

    شایان ذکر است که گروه «سکوت ٧» کنسرت‌های مختلفی را در طی سال‌های گذشته اجرا نموده و طی یکسال و نیم گذشته مشغول به جمع آوری قطعات آلبوم خود بوده‌اند.

    +دانلود حالم پریشونه

    +دانلود دلتنگم

    https://musiceiranian.ir/?p=127872
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *