×
×

اجرای آثار مشهور گیتار کلاسیک با سنتور کروماتیک

  • کد نوشته: 124227
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۳ام آبان ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم «نگاهی به دور دست‌ها» که در آن علیرضا جواهری آثار مشهور گیتار کلاسیک را با سنتور کروماتیک تنظیم و اجرا کرده است، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورها و جزئیات کامل آلبوم موسیقی «نگاهی به دور دست‌ها» را در ادامه ببینید

    اجرای آثار مشهور گیتار کلاسیک با سنتور کروماتیک
  • «نگاهی به دور دست‌ها»

    «نگاهی به دور دست‌ها»

    آلبوم «نگاهی به دور دست‌ها» که در آن علیرضا جواهری آثار مشهور گیتار کلاسیک را با سنتور کروماتیک تنظیم و اجرا کرده است، منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «نگاهی به دور دست‌ها» که گزیده‌ای از آثار مشهور گیتار کلاسیک است و توسط علیرضا جواهری برای سنتور کروماتیک ایرانی تنظیم و اجرا شده است، توسط موسسه فرهنگی هنری آوای چکاد منتشر شد.

    این آلبوم مجموعه‌ای از قطعات مشهور گیتار کلاسیک از یوهان سباستین باخ، ایساک آلبنیس، فرانسیسکو تارگا، فدریکو مورنو توروبا، خولیو سالوادور ساگرراس، آگوستین باریوس مانگوره، استنلی میرز، ویلا لوبوس، خوزه لوئیس مرلین، جورج مورل، فرناندو بوستامانته، میسون ویلیامز و مهران روحانی است که علیرضا جواهری آن‌ها را با ساز سنتور کروماتیک ایرانی اجرا کرده است.

    طراح و سازنده ساز سنتور کروماتیک ایرانی، داریوش سالاری است. این ساز از لحاظ ظاهری مشابه سنتور ایرانی بوده و تنها تفاوت آن در نحوه خرک‌گذاری و زاویه کلاف آن است. هدف اصلی از طراحی و ساخت این ساز ، تنظیم و اجرای برخی آثار موسیقی کلاسیک با صدایی کاملا شرقی و ایرانی است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «نگاهی به دور دست‌ها» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «نگاهی به دور دست‌ها» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بیپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «نگاهی به دور دست‌ها» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

     

    https://musiceiranian.ir/?p=124227
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *