×
×

با اجرای کنسرت ۷ مردادماه؛

  • کد نوشته: 114991
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام مرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه «پالت» بعد از کنسرت‌های موفقی که بهار ۹۵ در برج میلاد، تالار وحدت و شهرستان‌ها برگزار کرد، در اولین هفته از ماه مرداد، تور تابستانه خود را از شهرستان رشت آغاز می‌کند. گروه «پالت» قرار است بعد از دو سال، روز پنجشنبه هفتم مردادماه بار دیگر با مخاطبان خود در سالن «مجلل» رشت دیدار […]

    با اجرای کنسرت ۷ مردادماه؛
  • کنسرت گروه پالت

    کنسرت گروه پالت

    گروه «پالت» بعد از کنسرت‌های موفقی که بهار ۹۵ در برج میلاد، تالار وحدت و شهرستان‌ها برگزار کرد، در اولین هفته از ماه مرداد، تور تابستانه خود را از شهرستان رشت آغاز می‌کند.

    گروه «پالت» قرار است بعد از دو سال، روز پنجشنبه هفتم مردادماه بار دیگر با مخاطبان خود در سالن «مجلل» رشت دیدار و برای اولین‌بار قطعات آلبوم «شهر من بخند» را با هوادارانش در این شهرستان اجرا کند.

    امید نعمتى (خواننده گروه) درباره قطعات این کنسرت می‌گوید: «رپرتوار این برنامه، منتخبی از قطعات آلبوم اول و دوم خواهد بود. البته آخرین حضور ما بین مردم دوست داشتنی رشت، به پاییز سال ۹۳ برمی‌گردد که آن زمان هنوز آلبوم «شهر من بخند» منتشر نشده بود و حالا قرار است روز پنجشنبه برای اولین‌بار قطعات آلبوم را برای هوادارانمان در این منطقه اجرا کنیم که از این بابت هیجان زیادی هم داریم. اوایل فعالیت‌مان و زمانی که قصد داشتیم تور شهرستان‌های «پالت» را آغاز کنیم، رشت جزو اولین الویت‌های ما بود و بعد از تجربه دلنشینی که از حضور در آنجا داشتیم، مطمئنیم که اجرای پیش‌رو هم خاطرات خوبی را در ذهن ما حک خواهد کرد.»

    «پالت» علاوه بر کنسرت‌های متعدد و موفقش در تهران و تورهای خارج از کشور، تاکنون در شهرستان‌هاى رشت، گرگان، سنندج، بندرعباس، شیراز و اصفهان (که آخرین اجرای شهرستان آنها بوده است) به اجراى موسیقى پرداخته و در ادامه تور تابستانه خود، قرار است در دیگر شهرستان‌ها هم به اجرای برنامه بپردازد که اطلاعات آن به‌زودی از طریق سایت «موسیقی ما» اعلام خواهد شد.

    علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های کنسرت گروه «پالت» را که روز جمعه ۷ مردادماه، ساعت ۲۱:۳۰ در سالن «مجلل» رشت برگزار می‌شود، از سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=114991
       
    برچسب ها پالت گروه پالت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *