×
×

عاصمه میرفندرسکی خبر داد:

  • کد نوشته: 110021
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • یک تهیه کننده کنسرت های موسیقی از برپایی چند برنامه زنده ویژه بانوان، تولید یک آلبوم و برپایی دو کنسرت موسیقی پاپ در آینده ای نزدیک خبر داد. عاصمه میرفندرسکی مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی» در تشریح تازه ترین فعالیت های این موسسه  گفت: بعد از استقبالی که از کنسرت گروه «آوای مهربانی» به […]

    عاصمه میرفندرسکی خبر داد:
  • ۲۰۹۲۴۱۸یک تهیه کننده کنسرت های موسیقی از برپایی چند برنامه زنده ویژه بانوان، تولید یک آلبوم و برپایی دو کنسرت موسیقی پاپ در آینده ای نزدیک خبر داد.

    عاصمه میرفندرسکی مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای مهربانی» در تشریح تازه ترین فعالیت های این موسسه  گفت: بعد از استقبالی که از کنسرت گروه «آوای مهربانی» به سرپرستی سهیلا پورگرامی و هنرمندی افرادی چون پدرام درخشانی صورت گرفت بنا داریم کنسرتی را ویژه بانوان از همین گروه در اول مرداد برگزار کنیم که طبق تازه ترین برنامه ریزی ها این برنامه زنده در تالار وحدت میزبان مخاطبان خواهد بود.

    وی ادامه داد: در بخش اول کنسرت صبا ضامنی فرزند سهیلا پورگرامی در بخش پاپ کنسرت و در بخش دوم سهیلا پورگرامی به اجرای موسیقی سنتی می پردازند. برای این کنسرت که دارای تفاوت هایی نسبت به کنسرت های گذشته گروه است برنامه های نمایشی درنظر گرفته ایم که حتم دارم مخاطبان از دیدن و شنیدن آنها لذت خواهد برد.

    این تهیه کننده موسیقی به تولید یک آلبوم به هنرمندی سلمان سالک اشاره کرد و گفت: به تازگی آلبوم «رهرو» با هنرمندی سلمان سالک منتشر شده که این آلبوم بر اساس تکنوازی های این هنرمند در دستگاه‌های اصفهان و شور است که مجید علیزاده به عنوان نوازنده تنبک این هنرمند را همراهی می کند. همچنین به زودی کنسرت «به همین سادگی» به خوانندگی مسعود یکتا در تالار رودکی برگزار می شود و ما بنا داریم در این برنامه زنده از دو نوازنده از جمله آزاد میرزا پور استفاده کنیم.

    میرفندرسکی در پایان بیان کرد: برپایی کنسرت گروه موسیقی «دارکوب» هم جزو برنامه های ما است که اگر برج میلاد وقت بدهد این برنامه را در برج برگزار می کنیم در غیر اینضورت برنامه را در تالار وحدت برگزار می‌کنیم. در زمینه تور کنسرت های شهرستان بهنام صفوی هم برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت در روز ۲۵ تیر ماه انجام گرفته که این برنامه در تاریخ یاد شده میزبان علاقه مندان موسیقی پاپ در شهر کرمان خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=110021
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *