×
×

با حضور بابایف، عباس‌اف و عطاپور

  • کد نوشته: 106969
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی موغام کنسرت خود را با عنوان «صدای سه نسل» و با خوانندگیِ عارف بابایف، غضنفر عباس‌اف و ناصر عطاپور اوایل خرداد سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌کند.
    +در این کنسرت هر کدام از خواننده ها روایت‌گرِ نسل خود هستند، این سه نسل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند؛ عارف بابایف استادِ غضنفر عباس‌اف بوده و ناصر عطاپور شاگردِ هر دو بوده است!

    با حضور بابایف، عباس‌اف و عطاپور
  • senaslگروه موسیقی موغام کنسرت خود را با عنوان «صدای سه نسل» و با خوانندگیِ عارف بابایف، غضنفر عباس‌اف و ناصر عطاپور اوایل خرداد سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت «صدای سه نسل» چهارم خرداد ماه سال جاری در تالار وحدت و به همت ناصر عطاپور برگزار می‌شود، در این کنسرت استادان عارف بابایف و غضنفر عباس‌اف گروه موسیقی «موغام» را همراهی می‌کنند.

    پروفسور عارف بابایف یکی از استادان برجسته آذربایجان و رئیس دانشکده موغام کنسرواتوار آذربایجان است و لقب «آرتیست خلق» را دارد. همچنین غضنفر عباس‌اف از استادان بزرگ کنسرواتوار آذربایجان است و نشان‌ها و جوایز بسیاری دارد. ناصر عطاپور نیز دکترای خود را در رشته موسیقی در آذربایجان گرفته و از سال ۱۳۹۱ با بازگشت به ایران و تاسیس گروه موسیقی «موغام» فعالیت خود را آغاز کرده است.

    در کنسرت «صدای سه نسل» مخاطبان هنرنمایی سه خواننده‌ای را می‌شنوند که هر کدام روایت‌گرِ نسل خود هستند. این سه نسل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند؛ عارف بابایف استادِ غضنفر عباس‌اف بوده و ناصر عطاپور شاگردِ هر دو بوده است.

    کنسرت «صدای سه نسل» در دستگاه‌های ماهور، سه‌گاه و همایون برگزار می شود و شامل دو بخش است که در بخش نخست هر سه خواننده به روی صحنه می‌آیند و آوازها و قطعه‌هایی در دستگاه «سه‌گاه زابل» می‌خوانند. در بخش دوم خوانندگان به صورت مجزا به روی صحنه می‌آیند و هر کدام قطعه‌هایی می‌خوانند.

    گروه موسیقی «موغام تبریزی» سال ۱۳۹۱ توسط ناصرعطاپور ثبت شد و در این سال‌ها حدود ۵۰ کنسرت در داخل و خارج کشور برگزار کرده است.

    علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت از طریق سایت iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=106969
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *