×
×

جمعه ١٧ اردیبهشت‌ماه

  • کد نوشته: 106550
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه «پالت»، بعد از تلاش‌های فراوان برای برگزاری کنسرت در اصفهان، بالاخره موفق شد با کسب مجوزهای لازم، روز جمعه ١٧ اردیبهشت‌ماه براى اولین بار در سالن رودکی شهر اصفهان با مخاطبان خود دیدار کند. یک سال پیش بود که «پالت» درخواستى براى اجرا در این شهر ارائه کرد اما رئیس اداره امور هنری اصفهان […]

    جمعه ١٧ اردیبهشت‌ماه
  • pallett-esfahanگروه «پالت»، بعد از تلاش‌های فراوان برای برگزاری کنسرت در اصفهان، بالاخره موفق شد با کسب مجوزهای لازم، روز جمعه ١٧ اردیبهشت‌ماه براى اولین بار در سالن رودکی شهر اصفهان با مخاطبان خود دیدار کند.

    یک سال پیش بود که «پالت» درخواستى براى اجرا در این شهر ارائه کرد اما رئیس اداره امور هنری اصفهان به طور شفاهی به آنها اعلام کرد که گروه «پالت» از نظر محتوا مورد تاییدشان نیست. این اتفاق درحالى رخ داد که در همان زمان یکى از خوانندگان پاپ در اصفهان کنسرت برگزار کرد.

    روزبه اسفندارمز، سرپرست گروه «پالت» در این‌باره به «موسیقى ما» می‌گوید: «ما سالی یکی دوبار تلاش می‌کردیم تا بتوانیم در اصفهان کنسرت برگزار کنیم که بالاخره پیگیرى یکی از دوستان مثمر ثمر واقع شد و توانست مسئولان را متقاعد کند. به این ترتیب می‌توانیم با مخاطبان اصفهانى خود که سال‌ها منتظرش بودیم، از نزدیک دیدار کنیم.»

    امید نعمتى درباره رپرتوار این کنسرت می‌گوید: «ما منتخبی از قطعات آلبوم اول و دوم را اجرا خواهیم کرد اما چون بار اول است که به اصفهان می‌رویم، سعی می‌کنیم بیشتر قطعات قدیمی‌ترمان را اجرا کنیم. خودمان که خیلی هیجان داریم چون سال‌ها است می‌خواهیم در اصفهان کنسرت برگزار کنیم و حالا که این شرایط مهیا شده است، دوست داریم ببینیم انرژی مردم آنجا چگونه است. با اینکه مطمئنیم انرژی خوبی دارند اما همچنان هیجان داریم و مى خواهیم آنها را زودتر از نزدیک ببینیم.»

    «پالت» علاوه بر کنسرت‌های متعدد و موفق سال گذشته‌اش در تهران و تورهای خارج از کشور، تاکنون در شهرهاى رشت، گرگان، سنندج، بندرعباس و شیراز (که آخرین اجرای شهرستان آنها بوده است) به اجراى موسیقى پرداخته و حالا قرار است روز جمعه ۱۷ اردیبهشت‌ماه برای اولین‌بار در تالار رودکی اصفهان روی صحنه برود که علاقه‌مندان می‌توانند بلیت آن را از سایت www.rasaconcert.com تهیه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=106550
       
    برچسب ها پالت گروه پالت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *