×
×

با اجرای گروه موسیقی گیلکی «هم آوایان تاسیان» به سرپرستی «حسین تقی‌نژاد»

  • کد نوشته: 103181
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۷ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • جشنواره بزرگ نوروز مشترک در آلمان با حضور یازده کشور، یکم فروردین ماه ١٣٩۵ برابر بیستم مارچ ٢٠١۶در موزه مردم‌شناسی برلین و با اجرای گروه موسیقی گیلکی «هم آوایان تاسیان» به نمایندگی از کشور ایران برگزار می‌شود.
    +این گروه موسیقی در روز اول فروردین در جشن بزرگ نوروز ایرانیان مقیم آلمان که با حضور هنرپیشه های ایرانی سینما و تلویزیون توسط رایزن فرهنگی ایران در برلین و مشارکت شبکه جام جم صداوسیما برگزار می شود، اجرای کنسرت گیلکی خواهند داشت

    با اجرای گروه موسیقی گیلکی «هم آوایان تاسیان» به سرپرستی «حسین تقی‌نژاد»
  • securedownload-1جشنواره بزرگ نوروز مشترک در آلمان با حضور یازده کشور، یکم فروردین ماه ١٣٩۵ برابر بیستم مارچ ٢٠١۶در موزه مردم‌شناسی برلین و با اجرای گروه موسیقی گیلکی «هم آوایان تاسیان» به نمایندگی از کشور ایران برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه تاسیان با هنرمندی حسین تقی‌نژاد (سنتور و سرپرست گروه)، مرتضی سعیدی راد (عود)، امیر ادراکی (کمانچه)، فرهاد یحیی‌پور (نی) و محمود فرضی‌نژاد (نقاره) به اجرای شادمانه‌های زیبای گیلکی از جمله قطعات «رعنا»، «آهابوگو»، «کوبلی»، «کونوس کله» و «حیرون» خواهد پرداخت.

    این گروه موسیقی در روز اول فروردین در جشن بزرگ نوروز ایرانیان مقیم آلمان که با حضور هنرپیشه های ایرانی سینما و تلویزیون توسط رایزن فرهنگی ایران در برلین و مشارکت شبکه جام جم صداوسیما برگزار می شود، اجرای کنسرت گیلکی خواهند داشت و در تاریخ دوم فروردین ماه نیز شهر مونیخ میزبان این گروه موسیقی محلی گیلان خواهد بود.

    شایان ذکر است که گروه موسیقی «هم آوایان تاسیان» به سرپرستی «حسین تقی‌نژاد» طی سالیات گذشته اجرای متعددی را در تهران و دیگر شهرهای ایران برگزار کرده است.

    پوسترها: (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=103181
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *