×
×

از صبح ۱۷ اسفند ماه و به دو صورت صوتی و تصویری

  • کد نوشته: 102393
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۱۲ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logo آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» با صدای «شهرام ناظری» و به آهنگسازی «فرید الهامی» منتشر شد و این نوازنده تنبور و آهنگساز، این آلبوم را به مادر فرهیخته‌اش تقدیم کرد.
    +«فرید الهامی» آلبوم «درفش کاویانی» را به مادر فرهیخته‌اش تقدیم کرد
    +کاورهای آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» را در ادامه ببینید

    از صبح ۱۷ اسفند ماه و به دو صورت صوتی و تصویری
  • شهرام ناظری

    شهرام ناظری

    آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» با صدای «شهرام ناظری» و به آهنگسازی «فرید الهامی» منتشر شد و این نوازنده تنبور و آهنگساز، این آلبوم را به مادر فرهیخته‌اش تقدیم کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» با صدای «شهرام ناظری» شوالیه آواز ایران، به آهنگسازی «فرید الهامی» و براساس اشعار حکیم «ابوالقاسم فردوسی» و همچنین با همکاری نوازندگان گروه موسیقی «فردوسی» پس از نزدیک به یک دهه تلاش؛ توسط نشر «نغمه سرای روژین» به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» امروز دوشنبه ۱۷ اسفندماه توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر ‌شد و «فرید الهامی» نوازنده تنبور و آهنگساز، آلبوم «درفش کاویانی» را به مادر فرهیخته‌اش تقدیم کرد که در خردسالی و با تشویق‌های این مادر مهربان، دلسوز و هنردوست و حمایت‌های وی؛ نوازندگی تنبور و سه‌تار را آغاز کرد.

    آخرین اثر «شهرام ناظری» یکی از بنام ترین حماسه‌خوان موسیقی ایران در حالی از طریق فروشگاه‌های فرهنگی و هنری در اختیار علاقمندان به موسیقی، شعر و ادبیات در سراسر کشور قرار گرفت که شوالیه آواز ایران پس از سال‌ها در آلبوم «درفش کاویانی» یکبار دیگر با ساز مقامی تنبور، حماسه‌سرایی (شاهنامه‌خوانی) کرده و در این اثر موسیقیایی آواهای چند هزار ساله «هوره» و «مور» و همچنین مقام‌های باستانی تنبور را اجرا کرده است.

    در درفش کاویانی، «سارا عباس‌پور» به عنوان نقال اثر، کاری متفاوت اجرا کرده و کارگردان تصویری آلبوم نیز برعهده «اهورا ذوالنور» بوده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم صوتی و تصویری «درفش کاویانی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم صوتی «درفش کاویانی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    +دموی قطعات آلبوم تصویری «درفش کاویانی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم صوتی «درفش کاویانی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم تصویری «درفش کاویانی» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=102393
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *