×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 100065
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo hot-topic-logoکلیپ تصویری «رخش» از آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» کاری از گروه «ژاو» به آهنگسازی «سیاوش کامکار» و کارگردانى «مهیار سلیمى»، به مناسبت بازنشر این آلبوم موسیقایی، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این کلیپ را با اجازه صاحب اثر، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • photo_2016-02-12_00-23-47کلیپ تصویری «رخش» از آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» کاری از گروه «ژاو» به آهنگسازی «سیاوش کامکار» و کارگردانى «مهیار سلیمى»، به مناسبت بازنشر این آلبوم موسیقایی، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «رو (Avaunt)» که اردیبهشت ماه امسال توسط شرکت «آوای ساز خورشید» و پخش «رها» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده بود، در کمتر از یک سال به دلیل استقبال مخاطبین باز نشر شد. این اثر توسط «سیاوش کامکار» در دستگاه ماهور برای سازهای ایرانی و بدون کلام آهنگسازی شده و اولین اثر گروه «ژاو» است که یازده قطعه به نام های «پیش درآمد ماهور»، «سکنجبین (تکنوازی سنتور)»، «چهارمضراب ماهور»، «دونوازی کمانچه و عود»، «رخش»، «دونوازی تار آوازی»، «نوش دارو (دونوازی تار به همراهی تنبک)»، «تکنوازی تنبک»، «رو (دونوازی سنتور و تار به همراهی کوبه ای)»، «روی تپه های ماهوری (دونوازی کمانچه و تنبک)» و «آفتاب» دارد. همچنین احسان امامی (عود)، نیریز کامکار (تار)، مرتضی مومنیان (تنبک)، امین جهانگیری (سنتور)، سیاوش کامکار (سنتور) و امیر ناصر رنجبر (کمانچه) نوازندگان این آلبوم هستند.

    در ادامه می توانید کلیپ تصویری «رخش» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»، آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود کلیپ تصویری «رخش»

    کلیپ تصویری «رخش» را آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=100065
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *