×
×

از سوی نشر “مکتب تهران”

  • کد نوشته: 8367
  • شادروان موسوي
  • یکشنبه, ۱۵ام اسفند ۱۳۸۹
  • ۰
  • رمان “فردا بدون من” سرگذشت علیرضا مشایخی به قلم خودش از سوی نشر “مکتب تهران” منتشر می شود. علیرضا مشایخی از آهنگسازان پیش گام در موسیقی مدرن این بار کتابی را از سرگذشت خود (آتوبیوگرافی) نوشته است که این کتاب در برگیرنده آرا، اندیشه ها و درونمایه های فکری وی است و به شیوه آهنگسازی […]

  • رمان “فردا بدون من” سرگذشت علیرضا مشایخی به قلم خودش از سوی نشر “مکتب تهران” منتشر می شود. علیرضا مشایخی از آهنگسازان پیش گام در موسیقی مدرن این بار کتابی را از سرگذشت خود (آتوبیوگرافی) نوشته است که این کتاب در برگیرنده آرا، اندیشه ها و درونمایه های فکری وی است و به شیوه آهنگسازی وی این آلبوم در قالب مدرن نوشته شده است.

    این کتاب به مسائل و مفاهیمی چون عشق، نفرت و خیانت می پردازد که در ادامه اثر “همه آن سال های بی خاطره” نگارش شده، نویسنده “همه آن سال های بی خاطره” به صورت پراکنده خاطرات دوران جوانی اش را باز می گوید. او در ان ایام برای تحصیل به وین می رود. در آن جا دوستانی خارجی و ایرانی می یابد و گاه درگیر عشق های کوتاه مدتی می شود و پس از سال ها به ایران باز می گردد و خاطراتش را مرور می کند. که این کتب نیز از سوی علیرضا مشایخی و شروین فبد نژاد تألیف شده است.

    داستان کتاب “فردا بدون من” به صورت خطی دنبال نمی شود و شخصیت پردازی در این کتاب به شیوه خاص صورت گرفته است. داستان پردازی بیشتر حول محور درونیات حسی شخصیت داستان بوده و همچون کتاب گذشته وی مرور درونیات نویسنده به صورت پراکنده گویی است.

    این کتاب تا هفته آینده در تیراژ ۱۱۰ نسخه و بهای ۵۴۰۰ تومان در ۲۴۰ صفحه از سوی نشر “مکتب تهران” منتشر می شود.

    علیرضا مشایخی، پیام آور نوگرایی در موسیقی یران است که از وی تا به اموز نزدیک به ۳۰ اثر در حوزه موسیقی مدرن و کتاب های آموزشی فراوان به چاپ رسیده ست.

    https://musiceiranian.ir/?p=8367
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *