×
×

پیام معاون هنری وزیر ارشاد به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

  • کد نوشته: 434382
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۲ام دی ۱۴۰۰
  • ۰
  • محمود سالاری، معاون هنری وزیر ارشاد در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی این مرز و بوم است، سرزمینی که همواره صحنه‌ نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می‌آموزند.
    پیام معاون هنری وزیر ارشاد به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان
  • محمود سالاری

    محمود سالاری

    محمود سالاری معاون هنری وزیر در پیام خود به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان آورده است: موسیقی نه هنری در کنار دیگر هنرها بلکه جویباری روان و پرطراوت است که هنرهای دیگر با آن تازه و شاداب‌تر می‌نماید و دستاوردهای بی‌نظیر همچون خلق و زایش اثر هنری ماندگار در این همنشینی متولد می‌شود.

    شایستگی و توانمندی نوجوانان و جوانانِ ایران‌زمین در پرتو آموزش علمی و عملی و بهره‌گیری از تجربۀ پیشکسوتان و هنرمندان و ترکیب علم و هنر موسیقی نوید بخش تداوم این هنر ارجمند در پهنه سرزمین کهن و اسلامی ایران است.

    وی در ادامه این پیام آورده است: جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همواره صحنه‌ی نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند تا درکنار بهره‌گیری از نقش تأثیرگذار و بی‌بدیل استادان و هنرمندانِ برجسته موسیقی به شایستگی بتوانند پاسدار هویت، اصالت و ارزش-های ایرانی اسلامی باشند.

    ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نقش فعالانه و همدلانۀ استادان و هنرمندان محترم حاضر در هیأت دواران، دبیر محترم و دست اندرکاران اجرایی جشنواره شایستۀ سپاس است و امیدوارم با تداوم این جشنواره هنر والای موسیقی در همه گونه‌ها به ویژه باحضور جوانان به حیات بالنده خود ادامه دهد.

    پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی در حال برگزاری است.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir»
    https://musiceiranian.ir/?p=434382
       
    برچسب ها محمود سالاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *