×
×

توجه به تاثیرگذاری بر مخاطب
فرزاد بختیاری با «نفس نفس» از راه رسید

  • کد نوشته: 433533
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۰ام آذر ۱۴۰۰
  • ۰
  • جدیدترین قطعه موسیقایی از فرزاد بختیاری با عنوان «نفس نفس» پس از دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.
    فرزاد بختیاری با «نفس نفس» از راه رسید
  • فرزاد بختیاری

    فرزاد بختیاری

    جدیدترین قطعه احساسی از فرزاد بختیاری با عنوان «نفس نفس» پس از دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منتشر شد. این خواننده پاپ دارای تحصیلات آکادمیک در رشته حقوق بوده و دوره‌های آموزش آواز را نزد اکبر گلپایگانی و علیرضا افتخاری گذرانده است.

    وی درباره فعالیت‌های خود در عرصه هنر گفت: بازار داغ موسیقی نشان داده که توجه به تاثیرگذاری بر مخاطب کم شده و موسیقی به اصطلاح مارکتی رواج بیشتری پیدا کرده است.

    این خواننده پاپ افزود: با توجه به تجربه همکاری با موسیقی‌دانان برجسته کشور، در اثر جدید خود با آقایان اشکان عرب و مهدی کریمی در مسیری قرار گرفتم که توانستم صدای خود را با ملودی و ترانه هماهنگ‌تر کنم.

    بختیاری یکی از مشکلات خوانندگان امروز را آشنایی اندک مخاطبان با دانش موسیقی دانست و گفت: پیدا کردن محل صحیح قرارگیری صدای خواننده بر روی ملودی و نت یکی از مهمترین تکنیک‌هایی است که انتظار می‌رود مخاطب هنر دوست تا حدی با آن آشنا باشند. در حالیکه ملودی و نت‌ها با صدای آنها همخوانی ندارد! این موضوع باعث می‌شود موسیقی که یک هنر ارزشمند است به صنعت تبدیل شود و تاثیر لازم را نگذارد.

    وی همچنین درباره اهمیت توجه به مخاطبان افزود: زمانیکه یک خواننده با ملودی و ترانه همراستا شود، موسیقی دلنشین‌تری را به مخاطب ارائه می‌دهد. بازار داغ موسیقی نشان داده که توجه به تاثیرگزاری بر مخاطب کم شده و موسیقی به اصطلاح مارکتی رواج بیشتری پیدا کرده است.

    منبع: هنرآنلاین
    https://musiceiranian.ir/?p=433533
       
    برچسب ها فرزاد بختیاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *