×
×

حمیدرضا عاطفی: مدیرعامل خانه موسیقی به زودی انتخاب می‌شود

  • کد نوشته: 433058
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۴ام آبان ۱۴۰۰
  • ۰
  • اعضای هیات مدیره خانه موسیقی ایران در مجمع عمومی انتخاب شدند و اکنون باید منتظرِ شروع به کارِ هیات مدیره و سپس انتخاب مدیرعامل جدید بود.
    حمیدرضا عاطفی: مدیرعامل خانه موسیقی به زودی انتخاب می‌شود
  • خانه موسیقی

    خانه موسیقی

    حمیدرضا عاطفی که در انتخابات اخیر خانه موسیقی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره خانه موسیقی انتخاب شده، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به رویکرد هیات مدیره جدید خانه موسیقی، گفت: هر هیات مدیره جدیدی رویکرد جدیدی دارد؛ ولی این به آن معنی نیست که اساسِ‌ حرکت خانه موسیقی تغییر کند. خانه موسیقی براساس، اساسنامه‌ای که دارد پیش می‌رود. دورنما و چهارچوبِ حرکتیِ خانه موسیقی مشخص است و فقط رویکرد جدیدی در بخش اجرایی را شاهد خواهیم بود.

    وی ادامه داد: نخستین جلسه‌ی هیات مدیره جدید خانه موسیقی در اولین فرصت و به احتمال زیاد، در هفته‌ی آینده برگزار می‌شود. موضوع نخستین جلسه‌ی هیات مدیره هم به انتخاب رییس، نایب رییس، دبیر و سخنگوی هیات مدیره اختصاص دارد.

    عاطفی درباره انتخاب مدیر عامل خانه موسیقی گفت: انتخاب مدیرعامل خانه موسیقی یکی از وظایف هیات مدیره خانه موسیقی است. مدیرعامل خانه موسیقی هر چهار سال انتخاب می‌شود و اکنون با آمدن هیات مدیره جدید، این زمان چهار ساله‌ی مدیرعامل قبلی به پایان رسیده است. با این حال هنوز هم آقای نوربخش به لحاظ قانونی مدیرعامل است.

    این عضو هیات مدیره خانه موسیقی تاکید کرد: در هفته‌های آتی جلسه یا جلساتی برای تعیین مدیرعامل خانه موسیقی برگزار خواهد شد. اعضای هیات مدیره خودشان می‌توانند کاندیای مدیرعاملی باشند و البته می‌توانند شخص دیگری را به عنوان کاندیدای مدیرعاملی معرفی کنند. در نهایت هیات مدیره با بررسی‌های دقیق، مدیرعامل خانه موسیقی را تعیین می‌کند.

    منبع: تسنیم
    https://musiceiranian.ir/?p=433058
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *