×
×

در قالب تک آهنگی با نام «منم»
اثر مشترک رامین بهنا و امید نعمتی منتشر می شود

  • کد نوشته: 426111
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۷ام بهمن ۱۳۹۹
  • ۰
  • رامین بهنا، آهنگساز و نوازنده شناخته شده کشورمان از انتشار اثر مشترکی با امید نعمتی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

    اثر مشترک رامین بهنا و امید نعمتی منتشر می شود
  • رامین بهنا

    رامین بهنا، آهنگساز و نوازنده شناخته شده کشورمان از انتشار اثر مشترکی با امید نعمتی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

    به نقل از روابط عمومی پروژه، رامین بهنا درباره اثر جدید خود گفت: از دو سال پیش پروژه‌ای را شروع کردم که در هر اثر با خواننده‌های مختلف و موسیقی دانها همکاری می‌کنم که در این پروژه‌ها با رضا رامتین نیا، مانی صفی خانی و…همکاری کردم و تمامی این آثار منتشر شده است.

    این آهنگساز در ادامه بیان کرد: از یک سال گذشته تصمیم گرفتیم با امید نعمتی در یک اثر موسیقایی همکاری کنیم که آهنگسازی و تنظیم این اثر به عهده من بوده است. شعر اثر از مولانا است و عنوانی که برای آن انتخاب کردیم «منم» است. سال گذشته بیشتر کارها تا قبل از شیوع بیماری کرونا تمام شده بود که مدتی صبر کردیم تا شرایط بهبود یابد سپس کارهای میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی را شروع کردیم.

    وی افزود: در این اثر مخاطب ویژگی‌های دیگر امید نعمتی را می‌بیند یعنی ویژگی‌هایی از این خواننده دیده و شنیده می‌شود که در آثار قبلی این خواننده نبوده است. شعر این اثر خیلی سنگین بود ولی با این حال جرقه‌ای که از اول در ذهنم برای آهنگسازی زده شد همان را پیش بردم و خوشبختانه هر دو از این همکاری لذت بردیم.

    سرپرست گروه «بهنا» درباره اعضا و نوازندگان تاکید کرد: در این اثر موسیقایی نوازندگی گیتار به عهده سیاوش امامی بوده و کسری ابراهیمی نوازندگی درامز را بر عهده داشته است. همچنین میکس و مسترینگ در استودیو ۵۴ توسط پیمان توسلی انجام شده است.

    وی در پایان گفت: تمامی مراحل نهایی این اثر انجام شده است و قرار است اواسط اسفند ماه سال جاری منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=426111
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *