×
×

با فضایی کودکانه
حمید مجیدپور، لبخند کلاویه را منتشر کرد

  • کد نوشته: 419268
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۱۳ام دی ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم بی کلام پیانوِ «لبخند کلاویه» اثر حمید مجیدپور، توسط موسسه فرهنگی و هنری مانا ندای امین منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    حمید مجیدپور، لبخند کلاویه را منتشر کرد
  • آلبوم لبخند کلاویه از حمید مجیدپور

    آلبوم بی کلام پیانوِ «لبخند کلاویه» اثر حمید مجیدپور، توسط موسسه فرهنگی و هنری مانا ندای امین منتشر و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، حمید مجیدپور، آهنگساز، نوازنده و مدرس پیانو، تازه ترین اثر خود را تحت عنوان «لبخند کلاویه» و با چیدمانی ۱۱ قطعه ای به عناوین «شهربازی»، «قصه خواب»، «وروجک»، «آینه»، «گذشت»، «لبخند»، «محبت»، «عیدی»، «پند»، «زنگ شادی» و «یاد خاطره» در فضایی کودکانه منتشر کرده است.

    مجیدپور، آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی قطعات تازه ترین آلبومش را بر عهده داشته و سجاد جولایی، میکس-مسترینگ آن را انجام داده است. این اثر در استودیو مانا ندای امین با نظارت و مشاوره هنری طاهره جهانبخش علمداری ضبط شده است. همچنین فرهاد مجیدپور به عنوان عکاس با مجموعه همکاری داشته است.

    حمید مجید پور متولد ۱۳۵۸ تبریز. آهنگساز و مدرس پیانو. صاحب آلبوم پیانوی بر بال آرزوها. مولف کتاب بربال آرزوها و هارمونی شرق و غرب است و «لبخند کلاویه» دومین اثر رسمی او به شمار می آید.

    شایان ذکر است که آلبوم پیانو نوازی «لبخند کلاویه» ساخته حمید مجیدپور، از سوی مؤسسه مانان ندای امین منتشر شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه دیجیتال آن له رسانه های معتبر مجازی مراجعه کرده و به صورت قانونی اثر را دانلود کنند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=419268
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *