×
×

عذرخواهی دوباره بهاره رهنما از قوم لُر

  • کد نوشته: 415119
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۱ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • عذرخواهی دوباره بهاره رهنما از قوم لُر

  • در پی حاشیه‌های پیش آمده برای صحبت‌های بهاره رهنما در یکی از قسمت‌های برنامه «شام ایرانی»، این بازیگر، بار دیگر از مردم مناطق لُر نشین کشورمان عذرخواهی کرد.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهاره رهنما، پیرو اعتراض مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی نسبت به سخنان این بازیگر در برنامه «شام ایرانی»،  پیامی صوتی را خطاب به این نماینده مجلس شورای اسلامی و مردم لُر کشورمان منتشر کرد.

    بهاره رهنما در این پیام گفته است:
    «جناب آقای دکتر محمودوند، شما به نمایندگی از مردم غیور لر، صحبت‌هایی کردید که حتما به‌جا بوده است؛ بابت اشتباهی که پیش آمده عذرخواهی می‌کنم و به هیچ عنوان قصد اهانت نداشتم.
    خوشحالم که روی مهربانی و شفقت بزرگان قوم لر به من هم نشان داده شد. من هم رگ و ریشه لُری دارم و در کنار مردم غیور لر هستم. از بزرگواری و بخشش قوم لر بسیار ممنونم.
    از شما و همه عزیزانی که همراهی کردند تا سوءاستفاده و  یک تفرقه داخلی از این موضوع شکل نگیرد، سپاسگزاری می‌کنم. بسیار بسیار خوشحالم که این قضیه ختم بخیر شد.
    امیدوارم که ان شاءالله از این به بعد در امور خیریه و رسیدگی به روستاها و مناطق محرومی که در لرستان وجود دارد در کنار برادران و خواهران مهربان لر باشیم.»

    در ادامه، محمودوند، نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی، طی تماسی تلفنی، از این بازیگر برای اعتراف به خطا و عذرخواهی تشکر کرد.

    منبع: خبر آنلاین
    https://musiceiranian.ir/?p=415119
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *