×
×

آنلاین با اجرای امیرمحمد زند
مسابقه خوانندگی «صدای ایرانی» تولید و پخش می شود

  • کد نوشته: 414537
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • مسابقه خوانندگی «صدای ایرانی» در شبکه اینترنتی امروز، (تلویزیون آیو) تولید پخش می شود. این در حالی ست که امیرمحمد زند؛ هنرپیشه، اجرای آن را بر عهده گرفته است.

    مسابقه خوانندگی «صدای ایرانی» تولید و پخش می شود
  • امیرمحمد زند

    مسابقه خوانندگی «صدای ایرانی» در شبکه اینترنتی امروز، (تلویزیون آیو) تولید پخش می شود. این در حالی ست که امیرمحمد زند؛ هنرپیشه، اجرای آن را بر عهده گرفته است.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان» و به نقل از روابط عمومی شبکه اینترنتی امروز، مسابقه زنده «صدای ایرانی» از سوی این شبکه و برای شرکت کنندگان تولید و پخش شده و امیرمحمد زند، بازیگر به تازگی اجرای این مسابقه را به عهده گرفته است.

    مراحل مقدماتی پخش زنده برنامه از اینترنت در حال انجام است و بزودی آغاز می شود. این مسابقه به صورت زنده و با پخش ویدئوهای شرکت کنندگان منتخبی که تصاویر آوازخوانی خود را طی هفته های گذشته ارسال کرده بودند، آغاز می شود.

    «صدای ایرانی» ویژه آقایان و بدون در نظر گرفتن رِنج سنی خاصی است. همچنین بدون حضور فیزیکی و تنها با پخش ویدئوها و در نهایت رأی دهی بینندگان به صورت زنده پخش می شود.

    تصمیم گیرندگان و داوران اصلی این مسابقه مخاطبان خواهند بود و در پایان برگزاری فصل نخست و قسمت فینال، جایزه نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

    مدت زمان پخش مسابقه هر شب ساعت ۲۰ در مدت زمان ۹۰ دقیقه خواهد بود که اطلاعات آن در سایت شبکه و نشانی آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

    پخش شبکه اینترنتی امروز در بستر تلویزیون اینترنتی آیو به تازگی آغاز شده و همزمان نیز زمینه ساخت برنامه های مختلف و تولید محتوا برای عرضه در این بستر فراهم سازی شده است.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=414537
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *