×
×

«همسان و هم سکوت» از حسین علیزاده و تریو رامبرانت منتشر می شود

  • کد نوشته: 413999
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱۲ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم همسان و همسکوت از حسین علیزاده و تریو رامبرانت از هفدهم دسامبر بر روی پلتفرم های دیجیتالیِ جهان و تا پایان آذرماه در ایران به صورت فیزیکی و دیجیتال قابل خریداری و دانلود خواهد بود.

    «همسان و هم سکوت» از حسین علیزاده و تریو رامبرانت منتشر می شود
  • آلبوم هم سان و هم سکوت منتشر می شود

    آلبوم تازه «هـم‌سـان و هـم‌سـکـوت» از استاد حسین علیزاده و رامبرانت تریو اواخر آذر ماه، به صورت فیزیکی و دیجیتال پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، تازه ترین اثر از حسین علیزاده، پیشکسوت موسیقی ایرانی با همکاری و هنرنمایی تریو رامبرانت، در قالب آلبومی تحت عنوان «هم سان و هم سکوت» در دو نسخه فیزیکی و اورجینال منتشر می شود.

    ‌‌این اثر که با اجرای حسین علیزاده (شورانگیز)، رامبرانت فرایش (فورته‌پیانو، هارمونیوم)، تونی اورواتر (ویولونه) و وینسنت پلانیه (سازهای کوبه‌ای) تولید شده است، از هفدهم دسامبر بر روی پلتفرم های دیجیتالیِ جهان و تا پایان آذرماه در ایران به صورت فیزیکی و دیجیتال قابل خریداری و دانلود خواهد بود.

    تریو رامبرانت سال هاست که اجراها و هنرنمایی های متعددی با گروه ها و هنرمندان مختلف از جمله موزیسین های مطرح کشورمان حسین علیزاده، کیهان کلهر، حسام اینانلو و.. بروی صحنه برده و در بسیاری از فستیوال‌های بزرگ جز از جمله «بیم هویی»، «نورث سی جز»، «الب جز»، و فستیوال جز مادرید حضور داشته اند و همچنین تورهای موفقی در بسیاری از کشورهای اروپایی، خاورمیانه، همچنین هند و چین برگزار کرده‌اند. از جمله هنرمندان دیگری که با این سه گانه همکاری داشته اند می توان به پائولو فرسو، لیزا فرشمن، نورمن وینستون، خیرالدین مخاچیچه و… اشاره کرد.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=413999
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *