×
×

با تنظیم بهنام ارجمندی
«دمساز» با ملودی و صدای عبدالله ساورعلیا شنیدنی شد

  • کد نوشته: 412021
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «دمساز» به آهنگسازی و خوانندگی عبدالله ساورعلیا، توسط مؤسسه گلستان هزار و یک نقش راهی بازار موسیقی شد.

    «دمساز» با ملودی و صدای عبدالله ساورعلیا شنیدنی شد
  • آلبوم دمساز منتشر شد

    آلبوم موسیقی «دمساز» به آهنگسازی و خوانندگی عبدالله ساورعلیا، توسط مؤسسه گلستان هزار و یک نقش راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، «دمساز» نام اثری ست تازه به آهنگساز و اواز عبدالله ساورعلیا و تنظیم بهنام ارجمندی که در قالب ۷ قطعه به عناوین «آغاز»، «همراز»، «نیاز»، «آواز»، «گُداز»، «غماز» و «طناز» ساخته و پرداخته شده است.

    این اثر از تولیدات تازه مرکز موسیقی حوزه هنری ست و نوازندگان شناخته شده موسیقی ایرانی، صابر نظرگاهی (تار)، بهنام ارجمندی (عود)، فردین لاهورپور (نی)، محسن میرزازاده (دوتار)، علیرضا دریایی (کمانچه) و محسن بدری (سازهای کوبه ای) در اجرای قطعات آن به هنرنمایی پرداخته و آواز ساورعلیا را همراهی کرده اند.

    اشعار خوانده شده در این آلبوم از سروده های مولوی، نظامی، صغیر اصفهانی، خواجوی کرمانی و سعدی هستند. ضبط اثر در استودیو تِم انجام شده است.
    عبدالله ساورعلیا زاده ی گرگان، عضو کانون خوانندگان و مدرسان خانه موسیقی ایران است. همچنین بهنام ارجمندی، هنرمند اهل کردستان، فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی ایرانی «دمساز» با آواز عبدالله ساورعلیا، از سوی گلستان هزار و یک نقش منتشر شده و علاقمندان می توانند ان را از مراکز و بسترهای دیجیتالی معتبر موسیقی به صورت قانونی تهیه نمایند.

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=412021
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *