×
×

رهاورد سالها پژوهش، دلنوازی و آهنگسازی
آلبوم «به یاد دوست» از درویش رضا منظمی منتشر شد

  • کد نوشته: 394086
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۶ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «به یاد دوست» اثر استاد درویش رضا منظمی، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری روانه بازار موسیقی شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    آلبوم «به یاد دوست» از درویش رضا منظمی منتشر شد
  • آلبوم به یاد دوست از درویش رضا منظمی

    آلبوم موسیقی «به یاد دوست» اثر استاد درویش رضا منظمی، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری روانه بازار موسیقی شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «به یاد دوست» در قالب دو نوازی کمانچه و تمبک و با هنرمندی استاد منظمی و شهرام منظمی در قالب سه قطعه «شور»، «افشاری» و «سه گاه» ساخته و پرداخته شده است.

    مدیر تولید این اثر سروش بخشش بوده، کارگاه نگاره و گرافیک سوره امور هنری و علیرضا خدامردی طراحی آن را بر عهده داشته اند.

    در بخشی از بروشور آلبوم به قلم سیدعباس سجادی آمده است که: «معلم موسیقی، پژوهشگر، نوازنده و آهنگساز، سالها در دانشگاه تهران به عنوان هیات علمی عمر بابرکتش را صرف آموزش و پرورش استعدادهای جوان می‌کند. اما هنوز هم آن صدای سحرآمیز در جانش نشسته و چون لهیبی او را رها نمی‌کند. رهاورد سال‌ها پژوهش، دلنوازی و آهنگسازی او در قالب آلبومی با عنوان «به یاد دوست» امروز پیش روی دلدادگان موسیقی ایرانی است».

    استاد منظمی موسیقی‌دان و نوازنده کمانچه، متولد شهر الشتر از توابع استان لرستان است. وی با آموختن کمانچه در الشتر و ویولون در خرم آباد، توانست در رادیوی محلی لرستان به اجرای برنامه بپردازد. بعدها به مدت شش سال نزد حسین یاحقی موسیقی آموخت. از دیگر استادان وی به نورعلی برومند، علی اصغر بهاری و جواد معروفی می‌توان اشاره کرد. فعالیت حرفه‌ای ایشان در گروه موسیقی شیدا و در کنار محمدرضا لطفی و ناصر فرهنگ فر آغاز شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی ایرانی «به یاد دوست» اثر استاد درویش رضا منظمی، از سوی حوزه هنری منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را به دو صورت فیزیکی و دیجیتال از مراکز و وبسایت های معتبر موسیقی تهیه نمایند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=394086
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *