×
×

قصه سریال «زیر همکف» تغییر می‌کند

  • کد نوشته: 375782
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • قصه سریال «زیر همکف» تغییر می‌کند

  • فارس نوشت: کارگردان سریال «زیر همکف» گفت: «قطعا بین پایان فصل یک و شروع فصل دو فاصله زمانی داریم که در این میان قصه‌ها نیز تغییر می‌کند.»

    بهمن گودرزی، کارگردان «زیر همکف» درباره تولید فصل دوم این سریال گفت: «این روزها به دلیل شیوع کرونا بسیاری از شوراها برگزار نمی‌شود، ادامه تولید سریال زیر همکف نیز در مرحله تصمیم‌گیری و تشکیل شورا متوقف شده است.»

    وی ادامه داد: «طرح «زیر همکف۲» به سازمان صداوسیما ارائه شده است اما به دلایلی که گفتم زمان تولید هنوز مشخص نیست.»

    این کارگردان با اشاره به قصه این سریال در فصل دو نیز بیان داشت: «قطعا بین پایان فصل یک و شروع فصل دو فاصله زمانی داریم که در این میان قصه‌ها نیز تغییر می‌کند و اتفاق‌هایی افتاده است که در ادامه خواهیم دید.»

    گودرزی همچنین افزود: «در ادامه این سریال، قصه‌های اجتماعی بیشتری می‌بینیم و طبق برنامه‌ریزی‌ها، سریال «زیر همکف ۲» در ۳۰ قسمت ساخته می‌شود.

    مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد.

    هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل‌دوست، نگین معتضدی و سامان دارابی از بازیگران این سریال هستند.

    در قصه یک خطی «زیر همکف» آمده است: «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نهبگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟». این سریال کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد.»

     

    https://musiceiranian.ir/?p=375782
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *