×
×

آلبومی با 8 قطعه
از لغو کنسرت ها تا به تعویق افتادن انتشار اثر تازه فریدون آسرایی

  • کد نوشته: 372073
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۹ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • فریدون آسرایی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که آلبوم تازه ای را در دست انتشار داشت، از به تعویق افتادن پروسه تولید و انتشار این اثر خبر داد.

    از لغو کنسرت ها تا به تعویق افتادن انتشار اثر تازه فریدون آسرایی
  • فریدون آسرایی

    فریدون آسرایی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که آلبوم تازه ای را در دست انتشار داشت، از به تعویق افتادن پروسه تولید و انتشار این اثر خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در پی شیوع بیماری کرونا و گستردگی دامنه شیوع آن و همچنین لغو رویدادهای مختلف هنری و فرهنگی، بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی از اسفند ۱۳۹۸ ناچار به لغو کنسرت هایشان شده و این فرآیند به معوق شدن بسیاری دیگر از فعالیت هایشان از جمله تولید آلبوم نیز منجر شده است.

    فریدون آسرایی نیز یکی از این هنرمندان است که  خواننده پاپ که ضمن لغو تمامی کنسرت هایش در اسفند گذشته، انتشار تازه ترین اثر خود را نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت. این در حالی ست که این اثر قرار بوده به مناسبت آغاز سال نو منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

    اثر جدید آسرایی پس از آخرین آلبوم او «عشق یعنی» روانه بازار خواهد شد که باید دید این امر با وجود تعویق های مستمر در کار بازار موسیقی چه تاریخی محقق خواهد شد. با این وجود آلبوم تازه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، برای مخاطبان این خواننده شناخته شده یک هدیه نوروزی به حساب خواهد آمد.

    آسرایی ظاهرا این روها را به استراحت و دوری از فعالیت های موسیقایی اختصاص داده و روزهایش را در بی خبری از این عرصه سپری می کند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=372073
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *