×
×

«عزیز بانو» از نوید یحیایی منتشر شد

  • کد نوشته: 355180
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۵ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • نوید یحیایی، به پاس زحمات و حضور خستگی ناپذیر پرستاران و کادر درمانی کل کشور، قطعه «عزیز بانو» را تقدیم آنان کرد.

    «عزیز بانو» از نوید یحیایی منتشر شد
  • نوید یحیایی، به پاس زحمات و حضور خستگی ناپذیر پرستاران و کادر درمانی کل کشور، قطعه «عزیز بانو» را تقدیم آنان کرد.

    نوید یحیایی شاعر، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ کشورمان اثری تازه را در قالب یک تک آهنگ با نام «عزیز بانو» تقدیم پرستاران در جای جای میهن عزیزمان کرد.

    این هنرمند، فعالیت رسمی خود را با قطعه «شیرینم» شروع کرده و حالا با اثر جدید خود بنام «عزیز بانو » قصد دارد از زحمات بی دریغ و جهادیِ پرستاران خوب کشور تقدیر کرده و به استقبال عید نوروز برود.

    او با توجه به وضعیت کنونی کشورمان می گوید: در شرایط کنونی و در فضای تب آلودِ همه گیر ایران و جهان، کادر درمانی و پرستاران نقشی بسزا و انسانی را ایفا می کنند و در جهت تلطیف و تعدیل فشارها و اضطرابات ناشی از آن و همچنین روحیه بخشی به این عزیزان، فعالیت اهالی هنر و رسانه بی تأثیر نبوده و چه بسا با تولید و انتشار آثار موسیقایی و هنری دیگر بتوان از زحمات پرستاران عزیز تشکر کرده و در جهت تجدید قوای آنها گام برداریم.

    یحیایی که با انتشار نخستین اثر خود در عرصه موسیقی خوب درخشیده و توانسته نظر طرفداران خود را جلب نماید؛ می گوید: سعی دارم تمام سلیقه ها را در نظر گرفته و تلاش کنم تا امضای خود روی آثارم باشد.

    او در پایان خاطر نشان می کند: جا دارد از تیم جدید خودم ، علی الخصوص تهیه کننده آثارم آقای علی ستوده و مدیر هنری علیرضا للکامی و نعیم برادر خودم که اقرار کنم تا به حال خیلی برایم زحمت کشیده اند، تشکر ویژه نمایم. شاید اکنون بتوانم با حضور تهیه کننده خودم قول اجرای کنسرت را در آینده نزدیک بدهم.

    با توجه به علاقه نوید یحیایی به کارهای بومی و محلی، وی تصمیم گرفته با باز خوانی یک قطعه معروف با نام «عزیز بانو» بصورت مدرن به استقبال هواداران خود در عید نوروز برود و تلاش تیم هنری این خواننده بر این بوده تا با انتشار این قطعه جدید، سهمی اندک در شاد کردن مردم داشته باشند.

    شایان ذکر است که قطعه «عزیز بانو» از نوید یحیایی، به پاس زحمات کادر درمانی و پرستاران پرتلاش کشورمان منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=355180
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *