×
×

زانیار و مازیار ای-هام را به برج میلاد می برند

  • کد نوشته: 338595
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۱ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • زانیار خسروی و مازیار لشنی، دو خواننده و موزیسین نام آشنای موسیقی پاپ در تاریخ ۲۴ دی ماهِ جاری، طی دو سئانس و با گلچینی از بهترین آثار قدیم و جدید خود به دیدار هوادارانشان در مرکز همایش های برج میلاد می روند.

    زانیار و مازیار ای-هام را به برج میلاد می برند
  • کنسرت ای هام در مرکز همایش ها

    کنسرت موسیقی پاپِ گروه ای هام، چهارمین هفته از اولین ماه زمستانی ۱۳۹۸ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، زانیار خسروی و مازیار لشنی، دو خواننده و موزیسین نام آشنای موسیقی پاپ در تاریخ ۲۴ دی ماهِ جاری، طی دو سئانس و با گلچینی از بهترین آثار قدیم و جدید خود به دیدار هوادارانشان در مرکز همایش های برج میلاد می روند.

    در یکی دو سال اخیر گروه ای-هام با انتشار قطعات متعددی توانسته طرفداران زیادی به دست بیاورد. ترکیب دلنشینی از صدای زانیار که مخاطبان سالهاست او را می شناسند و صدای مازیار لشنی که عضو جدیدی در عرصه خوانندگی پاپ به شمار می آید و با تحریرهای ایرانی اش شناخته شده این دوئت را با اقبال و استقبال شایسته ای از سوی مخاطبان مواجه کرده است.

    در کنسرت پیش رو، گروه ای-هام به اجرای تک آهنگ ها و قطعات پیش تر منتشر شده همچون قطعه «تاب و تب» و همچنین قطعاتی تازه پرداخته و شب زمستانی مخاطبان را دعوت به گرمی خواهند کرد.

    بهای بلیت های این کنسرت ۵۰ و ۷۰ و ۸۰ … الی ۱۸۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی ای-هام به خوانندگی زانیار خسروی و مازیار لشنی، در ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۲ از تاریخ ۲۴ دی ماهِ جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=338595
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *