×
×

آلبوم هفُّ از پیام جهانمانی منتشر شد

  • کد نوشته: 337813
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۶ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • پیام جهانمانی، آهنگساز و نوازنده تار کشورمان تازه ترین اثر خود را در قالب آلبومی تحت عنوان «هفُ» ساخته و پرداخته که این آلبوم چیدمانی ۷ قطعه ای از موسیقی کلاسیک ایرانی را شامل می شود.

    آلبوم هفُّ از پیام جهانمانی منتشر شد
  • آلبوم هفُ از پیام جهانمانی

    آلبوم «هفُّ» تازه ترین اثر از پیام جهانمانی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری ماهور راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، پیام جهانمانی، آهنگساز و نوازنده تار تازه ترین اثر خود را در قالب آلبومی تحت عنوان «هفُ» ساخته و پرداخته که این آلبوم چیدمانی ۷ قطعه ای با عناوین «مهرش»، «دنان»، «رهرو»، «مجال»، «سروش»، «سوی» و «دوران» را شامل می شود.

    جهانمانی این آلبوم را پس از آلبوم دستاس (سه‌نوازی تار) ارائه کرده که در فضایی بی کلام از موسیقی کلاسیک ایرانی به اجرا در آمده است.

    ساسان فاطمی درباره این آلبوم می‌گوید: «پیام جهانمانی یک ویرتونُزِ تار است. و هفّ یک اثر موسیقایی از اوست؛ حاصل کاربرد همه ابزارهای هنری-ذهنی در دسترس او برای بازتاب چیزی که هست. آنچه با این ابزارها در وجود می‌آید یک فضای اثیری است، پر از سکوت‌هایی که صداها آنها را می‌سازند، صداها از دل آنها سر بر می‌آورند و باز هم صداها در دل آنها محو می‌شوند. این خود هَفّ است : «وزیدن باد که شنیده شود آواز وی»؛ چنانکه فرهنگ‌ها معنایش کرده‌اند»

    کیارش روزبهانی، امیرحسین نجفی و یاشار اطاعتی از جمله نوازندگانی هستند که در این اثر با جهانمانی همکاری و هنرنمایی کرده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «هفُّ» به آهنگسازی پیام جهانمانی، توسط شرکت ماهور منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=337813
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *