×
×

برگزاری کنسرت گروه دف نوازان ماهور به مناسبت هفتادمین زادروز استاد «بیژن کامکار»

  • کد نوشته: 333834
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه دف نوازان ماهور، با عنوان «دف و نی» و به مناسبتی هفتادهمین زادروز استاد «بیژن کامکار»، در تاریخ ۲۶دی ماهِ سال جاری، در تالار اندیشهء حوزه هنری به روی صحنه می روند.

    برگزاری کنسرت گروه دف نوازان ماهور به مناسبت هفتادمین زادروز استاد «بیژن کامکار»
  • کنسرت دف و نی بیژن کامکار

    کنسرتِ گروهِ دف نوازانِ ماهور، در تالار اندیشهء حوزه هنری به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه دف نوازان ماهور، با عنوان «دف و نی» و به مناسبتی هفتادهمین زادروز استاد «بیژن کامکار»، در تاریخ ۲۶دی ماهِ سال جاری، در تالار اندیشهء حوزه هنری به روی صحنه می روند.

    به نقل از روابط عمومی این کنسرت که تهیه کنندگی آن را مجید فلاح پور بر عهده دارد؛ استاد بیژن کامکار قطعاتی منتخب از آثارش را از ساعت ۲۱ در حوزه هنری برای طرفدارانش اجرا خواهد کرد. همچنین حسین رضائی نیا و ماهور روشن، به عنوان سرپرست و رهبر ارکستر در کنار وی هنرنمایی می کنند.

    آرین رضایی، نگار اعزازی، میلاد عباسی، سینا شهریاری و حسین شهمیری، نوازندگان دف و فردین لاهورپور، حسین مکانیکی، مرتضی صنایعی و حسین قاسم پور، اعضای گروه نی نوازان را در این کنسرت تشکیل می دهند.

    لازم به ذکر است، قطعاتی از آرین رضایی نیز در این کنسرت تقدیم مخاطبان خواهد شد. آیدا امیری مقدم نیز مدیر اجرایی تازه ترین کنسرت گروه دف نوازان ماهور خواهد بود.

    شایان ذکر است که علاقمندان به حضور در کنسرت «دف و نی» می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت های این کنسرت با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت ایران کنسرت با آدرس www.iranconcert.com مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۳۸۱۵۷۳۸۰۹ اقدام به خرید یا رزرو بلیت خود کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=333834
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *