×
×

گزارشی از رونمایی آلبوم «راه‌بی‌پایان»

  • کد نوشته: 3289
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۵ام مهر ۱۳۸۹
  • ۵ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «راه بی‌پایان» کاری از «پویا نیک‌پور» از سوی موسسه گلچین آوای شرق در بازار موسیقی منتشر شد.

    در نشست خبری که صبح امروز با حضور «علی شجاعی» مدیر موسسه گلچین آوای شرق

  • آلبوم موسیقی «راه بی‌پایان» کاری از «پویا نیک‌پور» از سوی موسسه گلچین آوای شرق در بازار موسیقی منتشر شد.

    در نشست خبری که صبح امروز با حضور «علی شجاعی» مدیر موسسه گلچین آوای شرق و «پویا نیک‌پور» آهنگساز و خواننده برگزار شد،‌شجاعی با معرفی این اثر گفت: آلبوم «راه بی‌پایان» به آهنگسازی و خوانندگی نیک‌پور است که بعد از ۱۰ سال از آخرین آلبومش با عنوان آب و آتش در بازار موسیقی منتشر شده است.
    وی ادامه داد: ما تمام دغدغه و سعی‌مان ارائه آثار فاخر موسیقی است و در این راه از قوانین موجود که وضع شده است تبعیت می‌کنیم.
    شجاعی با اشاره به انتشار آلبوم های موسیقی در سوپر مارکت‌ها اظهار داشت:اعتقاد من بر این است که موسیقی مثل هر هنر دیگری عام نیست و شایسته نیست هنر و خصوصا موسیقی را در سوپر مارکتها عرضه شود.
    در ادامه این نشست پویا نیک‌پور آهنگساز و خواننده آلبوم راه بی‌پایان گفت: این اثر در ابتدا شامل ۱۴ قطعه بود و ما قصد داشتیم آن را در قالب دو مجموعه با ژانرهای موسیقی ریتمیک و تلفیق موسیقی نواحی و مدرن منتشر کنیم اما در روند شکل‌گیری به این نتیجه رسیدم که همه را در یک سی‌دی در دسترس مخاطبان قرار دهیم.
    وی ادامه داد: هم اکنون در اثر منتشر شده ۱۰ قطعه با صدای بنده به چشم می‌خورد البته قرار بود در این کار چند خواننده در کنارمان حضور داشته باشند اما در طول کار تصمیم گرفتیم که این کار تنها با انشاء و کلام پویا نیک پور به گوش مردم برسد.
    این آهنگساز با بیان اینکه این آلبوم یک پله از سایر موسیقی‌ها فاصله دارد،‌بیان داشت: موسیقی نواحی در این اثر به معنای استفاده از موسیقی های اقوام مختلف نیست بلکه به معنای رنگ آمیزی خاصی است به طوری که این کار تلفیقی از رنگ آمیزی موسیقی ایرانی با موسیقی مدرن است.
    نیک‌پور در خصوص بخش آوازی این اثر گفت: صدای من آوازی نیست بلکه رنگ و تکنیک خودش را دارد و به نوعی تعلیم دیده است. در این کار نحوه خواندن از جهت رنگ‌آمیزی با قطعات پاپ فاصله دارد.
    این خواننده در خاتمه با اشاره به دیگر فعالیتهای خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر در تولید چند اثر موسیقایی با دوستان هنرمند همکاری دارم .همچنین بر روی یک ترانه غمگین از محمد اصفهانی نیز کار می کنم.
    آلبوم «راه بی‌پایان» با قطعاتی چون مجال،‌رها، بغض کهنه،‌ راه من باش،‌راه بی‌پایان،‌مهر سکوت،‌تردید، هفت رنگ،‌قاب پنجره و بهانه همیشه از سوی موسسه گلچین آوای شرق در بازار موسیقی منتشر شده است.

    عکس ها از سمیه ملک (موسیقی ایرانیان)

    https://musiceiranian.ir/?p=3289
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *