×
×

آلبوم قله از امیر عباس گلاب به زودی منتشر می شود

  • کد نوشته: 268126
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۹ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم قله، اولین اثر رسمی امیر عباس گلاب است که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۴ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم قله از امیر عباس گلاب به زودی منتشر می شود
  • آلبوم قله، اولین اثر رسمی امیرعباس گلاب، به زودی توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای صلح راهی بازار موسیقی می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم قله، اثر تازه امیر عباس گلاب است که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۴ قطعه به اجرا در آمده است.

    گلاب ضمن خوانندگی قطعاتی از اولین آلبومش را آهنگسازی کرده و معین راهبر، امین قباد، بابک زرین دیگر آهنگسازان اثر می باشند که این قطعات را بر ترانه هایی از علی بحرینی، رضا شاهین، بهروز کشاورز و محمد کاظمی به اجرا در آورده اند.

    کیان دارات، یاسین ترکی، فیروز ویسانلو و بابک کوهستانی، از جمله نوازندگانی هستند که در نوازندگی قطعات آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

    امیرعباس گلاب متولد ۱۳۶۵ است که در زمینه موسیقی تحصیل کرده و برای دوره‌ای کوتاه نزد زنده یاد محمد نوری فعالیتش را آغاز کرده است. این خواننده پس از انتشار قطعات مختلف به صورت مستقل و همچنین برای سریال های شناخته شده در این سال ها که با استقبال قابل توجه مخاطبان روبرو بوده حالا اولین آلبومش را راهی بازار می کند که بی شک بازخوردی شایسته و موفقی خواهد داشت.

    شایان ذکر است که آلبوم قله با صدای امیرعباس گلاب، به زودی از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری آوای صلح راهی بازار موسیقی می شود و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند. پیش فروش نسخه دیجیتال این اثر نیز آغاز شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=268126
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *