×
×

معروف‌ترین آهنگ‌های بهنام بانی را شنیده‌اید؟

  • کد نوشته: 262341
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • معروف‌ترین آهنگ‌های بهنام بانی را شنیده‌اید؟

  • بهنام بانی کار موسیقی را ابتدا نزد پدرش در سن ۱۰ سالگی آغاز کرد و بعد از آن در نوجوانی زیر نظر اساتیدی چون محمد نوری مدرس آواز و خواننده معروف ایرانی به یادگیری پرداخت.

    بهنام بانی که از جوانترین خواننده‌های معروف حال کشور است و کارهایش از پربازدیدترین آهنگ‌های سایت‌های دانلود آهنگ به شمار می‌آید. در دوران مدرسه قاری قرآن بود از همان کودکی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت او متولد ۱۱ مهر ۶۶ در شهرستان دامغان است. دانشجوی رشته عمران سال ۸۴ دانشگاه شاهرود بود که در کنار درس کار موسیقی را نیز انجام می‌داد. به گفته خودش در آن زمان فروغی نداشت و صدایش شنیده نمی‌شد تا اینکه در مرداد ۹۵ قطعه علاقه خاص را به همراهی حامد برادران (خواننده، آهنگ ساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ) منتشر کرد.

     

    بهنام بانی مهمترین مشوق خود برای خواننده شدن را پدرش می‌داند که نوازنده آکوردئون (یک ساز بادی شستی ‌دار با بدنه فانوسی و سطح مورب متحرک در دو طرف) است. بهنام کار موسیقی را ابتدا نزد پدرش در سن ۱۰ سالگی آغاز کرد و بعد از آن در نوجوانی زیر نظر اساتیدی چون محمد نوری مدرس آواز و خواننده معروف ایرانی به یادگیری پرداخت و بعد از آن در سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی با گروه موسیقی روژان آشنا شد و فعالیت خود را با آنها آغاز کرد در این گروه خواننده‌های دیگری همچون مهدی یغمایی نیز حضور داشتند.

     

    Untitled-2

     

    معروف‌ترین آهنگ‌های بهنام بانی

     

    تقریبا همه آهنگ‌های بهنام بانی که بعد از سال ۹۵ منتشر شد از استقبال خوبی برخوردار بود که معروفترین آنها قطعات مرز دیوونگی (به همراهی حسام فرحی)، علاقه خاص، چه بخوای چه نخوای، عاشقم کرده، بسمه، اخماتو وا کن، من یه دیوونم، تویی انتخابم است.

     

    بهنام بانی تاکنون کار تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی مانند ماه عسل، من و شما، باغ ملی، زندگیمون قصه نبود را در کارنامه خود دارد.

     

    بهنام بانی با یکی از بزرگترین ناشران موسیقی کشور به نام‌آوای فروهر همکاری دارد. کنسرت‌های بهنام بانی نیز مانند تک آهنگ‌های ویژه و خاص او با استقبال بسیار خوبی روبرو شده بطوری که تمامی ۴۱۰۰ بلیت اولین کنسرت بهنام بانی که در سالن همایش میلاد تهران برگذار شد فقط در همان پانزده دقیقه ی اول به فروش رسید که این یک رکورد در دنیای موسیقی کشور تا کنون به حساب می‌آید. او پس از این کنسرت به ترتیب در جزیره کیش، سلمان شهر (متل قو)، چالوس، رشت ساری و خوی و آستارا کنسرت برگذار کرد.

     

    تقریبا در همه کنسرت‌ها آهنگ‌های چی بگم، عاشقم کرده، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای، همه دنیام، علاقه خاص، من یه دیوونم، بسمه و چند ترک جدید دیگر به رهبری حامد برادران اجرا می‌شود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=262341
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *