×
×

کنسرت بانوان گروه موسیقی نوشه در تالار وحدت برگزار می شود

  • کد نوشته: 253832
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۲ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی، در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه جاری با گلچینی از قطعاتی شنیدنی، کنسرتی را برای بانوان موسیقی دوست در تالار وحدت تهران برگزار می کند.

    کنسرت بانوان گروه موسیقی نوشه در تالار وحدت برگزار می شود
  • کنسرت گروه بانوان نوشه

    کنسرت گروه موسیقی بانوان «نوشه»، هفته دوم از دومین ماه بهاری ۱۳۹۸ در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی، در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه جاری با گلچینی از قطعاتی شنیدنی، کنسرتی را برای بانوان موسیقی دوست در تالار وحدت تهران برگزار می کنند.

    قطعات انتخاب شده برای این اجرا به تنظیم امیر شهابی نواخته می شوند و بانوان هنرمند نیوشا بریمانی (سرپرست، کمانچه)، مینا دریس (خواننده)، نوشین نامی (خواننده میهمان)، مینو قاسم پور (قانون)، رخساره رستمی (عود)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، فروغ فضلی (پیانو)، عسل  ملک زاده (پرکاشن)، سپیده شایگان (کیبورد)، حدیث کرمی (درامز)، نگین سریر- غزال اخوندزاده (نوازندگان میهمان) به هنرنمایی خواهند پرداخت. این در حالیست که گروه حرکت ماهرویان به سرپرستی مهشید شهریار پور از دیگر اجرا کنندگان در این کنسرت خواهند بود.

    کنسرت پیش روی گروه موسیقی نوشه، به تهیه کنندگی پرهام صوفی بروی صحنه می رود و بهای بلیت های آن از ۴۵ و ۵۵ و ۶۵ الی ۱۵۰ هزار تومان برآورد شده که کلیه بلیت ها به فروش رسیده است.

    شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی نوشه به سرپرستی نیوشا بریمانی و آواز مینا دریس زاده و نوشین نامی، در ساعت ۱۴ از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه جاری، در تالار وحدت شهر تهران به روی صحنه می رود.

    https://musiceiranian.ir/?p=253832
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *