×
×

ارکستر سمفونیک حافظ با دو خواننده بروی صحنه می رود

  • کد نوشته: 252497
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • ارکستر سمفونیک حافظ به رهبری آرمین تاجبخش و کنسرت مایستری علیرضا دریایی، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، به همت مؤسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب و با مشارکت مرکز موسیقی حوزه هنری به اجرای کنسرتی در تالار اندیشه حوزه هنری می پردازد.

    ارکستر سمفونیک حافظ با دو خواننده بروی صحنه می رود
  • کنسرت ارکستر سمفونیک حافظ، هفته دوم از اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با دو خواننده مطرح موسیقی ایرانی، در تالار اندیشه حوزه هنری تهران بروی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ارکستر سمفونیک حافظ به رهبری آرمین تاجبخش و کنسرت مایستری علیرضا دریایی، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، به همت مؤسسه فرهنگی و هنری شهرستان ادب و با مشارکت مرکز موسیقی حوزه هنری به اجرای کنسرتی در تالار اندیشه حوزه هنری می پردازد.

    این کنسرت به خوانندگی حمید خزاعی و امیرحسین سمیعی به اجرا درمی آید و اردشیر رستمی، در بخش هایی از آن به دکلمه خوانی می پردازد.

    بهای بلیت های کنسرت پیش روی این ارکستر ۴۰ و ۴۵ و ۵۰ و ۶۰ هزار تومان برآورد شده است و کلیه عواید فروش بلیت ها به نفع هموطنان سیل زده هزینه خواهد شد.

    شایان ذکر است که کنسرت ارکستر سمفونیک حافظ به خوانندگی حمید خزاعی و امیر حسین سمیعی، در ساعت ۲۱ از تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری بروی صحنه می رود و عباقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به آدرس www.tiwall.com  مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=252497
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *